Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » Uruha has a liltle secret^^

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

11 sep 2009 - 18:57

660

3

286



Uruha has a liltle secret^^

LinseyPOV:
Ik zie Maya achter rebekka aan rennen ik wil er ook achteraan maar Uruha ghoud mij tegen. "Waarom mag ik niet gaan Uruha?" vraag ik. "Laat Rebekka nu maar even alleen met Maya" antwoord Uruha. Ik knik. Ik zie dat Zero Hizumi's hand vast pakt. Die twee zullen toch niets hebben? x'D Nja, Misschien wel. Het zou wel schattig zijn! Een tijdje later komen er twee mensen aan rennen, eerst dacht ik dat het Maya en Rebekka waren maar, die mensen die aan kwamen lopen hadden bijde donker haar . (Maya heeft namelijk licht haar). Als ze zo dichtbij zijn dat ik kan zien wie het zijn zie ik, Aiji! Hij kot gelijk naar ons toe rennen. Het meisje dat bij hem is ken ik niet.. maar toch komt zei me ergens vaag bekent van voor.. Als het meisje Karyu aan kijkt beginnen ze beide te huilen. "Kyoru!" gilt Karyu en rent gelijk naar haar toe. Okeej, dat meisje is dus Kyoru. "Wie zijn dat?" vraagt Aiji aan Kyoru. "Dit is Karyu mijn broer" antwoord ze. "hmm..." mompelt Aiji. "Dat zijn Hizumi en Zero" zegt Kyoru weer en wijst naar Hizumi en dan naar Zero. "En dat is volgens mij Uruha" zegt ze verbaasd en wijst naarde andere jongen. "m-mar, waar is tsukasa??" vraagt Kyoru ene beetje stil aan Karyu. "Dood" antwoord Karyu heel zacht. "w-wat?? nee! NEE!" zegt Kyoru en begint weer te huilen. Op dat moment begint er iemand te kuchen. Het is Tsukasa. "TSUKASA!" gilt Kyoru en ze hurkt gelijk naast hem. "KYORU???" vraagt Tsukasa die haar stem herkende. "En oja ik ben Linsey" zeg ik. Oeh da was volgens mij het verkeerde moment. "oke" zegt Kyoru en glimlacht eventjes. Op dat moment komen Maya en Rebekka ook weer aanlopen.

WEER MEZELF:
Maya heeft mij overgehaald om mee terug tekomen en dat alles weer goed komt. Uiteindelijk gaf ik toe en liep mee terug. Als ik op de plaats aankom waar iederee stond zie ik als eerste Aiji staan. En nog een meisje. Ik ken haar ergens van... Het meisje draaid gelijk haar hoofd om als ze voetstappen hoort. Nu weet ik het. Het is dat meisje van de foto's. "Kyoru?" vraag ik -wat heel sloom klonk- "jah, hoe-hoe ken je mijn naam?" vraagt ze verbaasd. "Karyu.. en je stond op ehh foto's" zeg ik een beetje vaag. "okeej dan" zegt ze. Dowh waarom ben ik zo dom >< Ik word weer hele maal gek en begin te gillen. "Rustig!" zegt Maya en probeert me te troosten. Als ik weer opkijk zie ik dat iedereen ongerust naar mij kijkt. Ik ga achter Maya staan want ik houd niet van al die aandacht. Maya moet even glimlachen en houd me dan stevig vast. Tsukasa begint weer te kuchen. Dit keer met bloed erbij. Kyoru word gelijk bezorgd en probeert hem te verzorgen. Na een tijdje gaat het weer en besluiten we om naar een ziekenhuis te gaan. Aiji en Maya tillen Tsukasa in Karyu's busje. Kyoru en Karyu gaan voorin zitten. Hizumi en Zero gaan achterin naast Tsukasa zitten en proberen hem gerust te stellen. Aiji was ook met zijn auto gekomen dus gaan ik, maya en uruha achterin zitten en Linsey en Aiji voorin. (mooi geregelt he? ) Maya zit aan het raam naar buiten te staren en ik lig op zijn schoot. Uruha zit aan mijn andere zijkant te zenuwen. "Waarom zenuw je zo Uruha?" vraag ik. Uruha kijkt een beetje blozend. Ik ga recht zitten. "Zeg nou!" vraag ik nieuwsgierig. Uruha bukt zich naar mij en fluisterd wat in mijn oor. "Aww! Je moet het gewoon tegen haar zeggen! Of nee niet, misschien moet je nog even wachten" zeg ik nadnekend. "Wil jij het tegen haar zeggen ASJEBLIEFT?" vraagt Uruha met puppyoogjes. "Ik zal mijn best doen.." zeg ik. "Dankje" egt Uruha. "Maar alleen tegen haar!" zegt hij nog eventjes. Ik knik en glimlach. Da ga ik weer tegen Maya aan zitten en Uruha kijkt steeds naar voren...


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 10 okt 2009 - 16:12:
Xd omg ik had het wel al gelezen omg


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 11 sep 2009 - 20:25:
omg omg omg snel snel snel snel snel verder en tegenw ei moet uruha iets zeggen?N omg vertel op en waarom aji naast mij? XD naja maakt niet uit XD achja je kunt veelste goed schrijven ik meen het i love youre story <3
<3<3<3<3<3<3<3<3 XOXO linsO XD


melmeisie
melmeisie zei op 11 sep 2009 - 19:22:
aWWWW een happy gebeuren :

je moet snll vddrr ondanks scholl enzzz

niet zo nieze

xx vn mell