Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » Het ziekenhuis...

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

11 sep 2009 - 20:56

680

4

204



Het ziekenhuis...

-ik heb geen ervaring met ziekenhuizen dus het is nogal dom beschreven-

Als we zijn aangekomen bij het ziekenhuis tillen Hizumi en Zero, Tsukasa uit de auto en naar het ziekenhuis. Bij de balie roept de mevrouw gelijk een voor een brancard. Tsukasa word erop gelegd en naar de het spoed gedeelte gebracht. Iedereen wil mee, maar dat mag niet. We moeten overhoort worden. Een dokter komt naar ons toegelopen en vraagt ons mee naar een grote ruimte. "Wat is er precies met hem gebeurt en waarom zien jullie er zo schandalig uit!" zegt de dokter. Iedereen valt gelijk stil natuurlijk. "Hij is eehhh in elkaar geslagen" zegt Karyu. DE dokter knikt. "Door wie?" vraagt hij. "D-door... dat weten we niet.." zegt Karyu en geeft Maya een knipoog (dit is neit verleidelijk bedoelt dat snap je denk zelf ook wel >< "Dus, je hetb het niet gezien?" vraagt de dokter. "Nee ik heb het niet gezien" zegt Karyu. "Heb je ook geen idee wie het zou kunnen gedaan hebben? We moeten de dader wel vinden" zegt de dokter. Iedereen valt weer stil. "Ik deed het" zei Maya. Ik zucht en sla mijn hand voor me kop. maya... "WaT??" vraagt de dokter. "Ik was boos op hem" zegt Maya zonder naar de dokter te kijken. "Kijk me aan als ik tegen je praat!" zegt de dokter streng. Maya kijkt de dokter diep in de ogen en hij ziet gelijk dat maya géén moordenaar is. "Naja, oke dan.." zegt de dokter. Er komt een andere dokter binnen. "Kun jij niet kloppen?" vraagt de dokter (die dus net met ons gepraat had). "Sorry!" zegt het andere doktertje. "Nou vertel wat brengt jou hier?" vraagt de andere dokter weer "Ik moest even tegen deze mensen komen zeggen dat e hun vriend mogen komen bezoeken en dat alles weer goed met hem komt. Jullie kunnen zo naar hem toe als jullie uitgepraat zijn" zegt hij vriendelijk. Iedereen laat een zucht van opluchting. "En vertel nu is, waarom zien jullie er zo vreselijk uit?" vraagt de dokter. "WE, ehh..." zeg ik maar kom neit verder. "Nou ja, Uruha *wijst naar Uruha* had het koud, dus toen heb ik hem mijn trui gegeven" zeg ik. "Oke, en waarom zijn jullie haren door de war en waarom ziet dat meisje *wijst naar Linsey* zo toegetakelt uit???" vraagt de dokter weer. "OKE DAN" schreeuwt Karyu en begint het verhaal te vertellen. "DAT GA JE NIET MENEN!" zegt de dokter. "Was dat maar waar.." zegt Karyu die er duidelijk spijt van heeft. "Mensen martelen? daar komen jullie niet zonder straf vanaf!" zegt de dokter tegen Karyu, Zero en Hizumi. "MAAR HET WAS MIJN SCHULD! IK DWONG ZE!!" zegt KAryu die alle schuld op zich neemt. "Maar toch zijn zij ook verantwoordelijk, ze hadden ook gewooon niet mee kunnen doen" zegt de dokter weer. "Maar ik dwong ze! ze konden neit anders!" zegt Karyu weer. "Dus jij wilt straf voor 4 personen helemaal alleen uitzitten?" vraagt de dokter. "Jah want het is mijn schuld" zegt Karyu zachtjes en kijkt weg. "Nouja, het kan niet. Jullie moeten alle vier, ook Tsukasa als hij beter is, jullie eigen straf uitzitten en dat kan nog wel is een aantal jaren celstraf zijn" zegt de dokter. "nah" zeg ik verdrietig. "Oke ik begrijp het" zecht Karyu. "MAAR IK HEB NET MIJN BROER TERUG EN DAN MOET HIJ GELIJK DE GEVANGENIS IN??" gilt Kyoru boos. "huh? ik snap het eventjes niet" zegt de dokter. Kyoru begint te vertellen dat ze haar broer is kwijt geraakt en pas vandaag heeft terug gevonden. Karyu vertelt erachteraan dat hij dit alles deed omdat hij boos was. Natuurlijk moet je het dan nog neit doen, maar de dokter begrijpte het wel een klein béétje. "Misschien kan ik jullie straf wat minder zwaar maken.." zegt de dokter weer die medelijden had gekregen. Karyu knikt eventjes. "Ga nu jullie vriend maar bezoeken" zegt de dokter wat liever en laat ons eruit. Als ene stel zielen lopen we Tsukasa's kamer te zoeken, uiteindelijk vinden we hem en ien we Tsukasa in een be liggen. "hee" zeggen we allemaal en gaan elk op een stoel zitten.


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 10 okt 2009 - 16:14:
Het blijft ubbber ubber GAILLL


SachikoChan
SachikoChan zei op 14 sep 2009 - 20:10:
Kyaru word plots lief ^^ wiiiiiiiiiii <3


melmeisie
melmeisie zei op 11 sep 2009 - 22:53:
Das een goede doktor en kan goede constanteringe maken
Go Karyu Go Karyu Go Karyu ^^
^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^
HET IS ECHT UN UBBER GEILLLLLLL VERHALLLLLL

xx vn mellllll


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 11 sep 2009 - 21:01:
mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief van karyu dat hij alles op zichzelf neemt

mwaaaaaaaaaaaaaaar nu weet ik nog neit tegen wie uruha iets wil zeggen XD naja i kben weer nieuwschierig duzz snel snle snel snel snel snel verder je kunt nog altijd super deluxe mega goed schrijven

XOXO linsoooooooooooo <3<3