Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 43

Teddy Lupos

12 sep 2009 - 17:46

165

0

271



Teddy Lupos 43

Teddy doet een beetje braafjes vind ik daar ga ik wat aan doen..

Nacht
Het is geen volle maan deze nacht!

Het was de dag na de wedstrijd. Teddy en Stijn hadden bergen huiswerk gemaakt en gingen zich ontspannen in de tuin. Ze bespraken de wedstrijd en klaagden over de leraren die te veel huiswerk gaven terwijl het wedstrijd was. Het werd later en later. "Teddy!!" riep Stijn geschrokken. Teddy schrok wakker ze waren blijkbaar in slaap gevallen. "We zouden al lang in de leerlingenkamer moeten zijn!!" Stijn klonk paniekerig. "Laten we ons maar haasten!" Teddy was ook opgesprongen. Samen slopen ze door het kasteel. Ze stonden juist op de trap naar de eerste verdieping toen ze voetstappen hoorde. Een onbekende jongen of man waarschijnlijk een laatstejaars kwam door de deuren binnen en liep naar de kerkers. Mischien was het een zwadderaar al had hij geen zweinsteingewaad aan. Toen hij verdwenen was haalde Teddy en Stijn opgelucht adem. Ze gebruikte de geheimengang naar de vierde verdieping. Maar toen ze op de zesde verdieping aankwamen...

Daar moet ik nog even over nadenken


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.