Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » vervelign

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

13 sep 2009 - 23:30

202

5

220



vervelign

-mezelf:-
ik kan steeds maar neit slapen, Maya ligt al wel te slapen.. dus ik besluit om heel zachtjes uit bed te gaan. Ik trek mijn sloffen aan en loop de trap af.. ik was eventjes vergeten dat er beneden ook nog mensen aan het slapen waren... Dus als ik langs de woonkamer loop zie ik dat Linsey naast Karyu op de bank zit.... Ze zitten te praten. Maar ze kijken gelijk op.. "SORRY" zeg ik blozend en wil gelijk weer naar boven gaan. "Is neit erg hoor, maar moet je neit slapen?" zegt KAryu, ik keer gelijk weer terug en ga weer in de deur opening staan. "ik kan niet slapen.." zeg ik. "Ik ook niet" zegt Linsey. "/ja en dat moet je mij wakker maken?" zegt Karyu nep boos. "Eigen schuld" zegt Linsey. "Nja kom maar zitten hoor" zegt Linsey weer tegen mij. Ik knik en ga op een stoel zitten. "Mag ik nu weer slapen?" vraagt Karyu. "Nee" zegt Linsey. "Waarom neit ik ben moe" zegt Karyu. "Je weet bets waarom ik ga je nu lekker terug pakken" zegt Linsey duivels. "Owja.." is het antwoord. "Naja ik verveel me" zegt Linsey. "me2" zeg ik.

LEES HET VOLGENDE DEEL DAN MAAR VERDER


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 10 okt 2009 - 16:21:
Ieeeee Ieeee Ieee XD moet vedder lezen


SachikoChan
SachikoChan zei op 14 sep 2009 - 20:15:
VERDERRRR
benieuw wat je met karyu gaan doen dan


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 14 sep 2009 - 0:24:
jou verhaal is super ik meen het
en i kheb ook al eens voorgehad wat zeg ik nu weer ik heb het al 3 keer voorgehad naja niet boos zijn

naja dara kan jij niets aan doen natuurlijk maar jaah <3<3

xoxo lisnoooooo


Kyoru
Kyoru zei op 13 sep 2009 - 19:46:
XD
VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR please?
xx>3


RachellCB
RachellCB zei op 13 sep 2009 - 18:08:
verder