Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » vervling

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

15 sep 2009 - 17:05

271

3

233



vervling

"Ik ben echt moe!" zeurt Karyu. "Nou vooruit dan, ik ehb ook geen zin in dat gezeur" zegt Linsey. "Jeeej" zegt Karyu en valt gelijk in slaap. "Zo die was echt moe" zeg ik als domme opmerking waarvan Linsey helemaal plat ligt en Karyu wakker lacht. "Ik wil slapen!" zeurt Karyu weer. "GA DAN SLAPEN" zegt Linsey. "Kan toch niet als jij zo lacht!" zegt KAryu. "Nu al ruzie?" zeg ik droog. "Ik ben eigenlijk ook best wel moe" zegt Linsey en gaapt. "Nou weltrusten dan kan ik ook eindelijk slapen!" zegt KAryu. "Weltrusten" zeg ik en loop de kamer uit. "Waar ga jij naartoe?" vraagt Linsey. "Naar bed?" zeg ik. "ohja srry" zegt Linsey. Ik hoor Karyu zuchten en meot eventjes lachen. Dan loop ik de trap op en kruip heel zachtjes weer in bed. Ik had het helemaal koud gekregen en waarschijnlijk merkt Maya dat ik weg was geweest want hij gaat recht zitten. "Sorry heb ik je wakker gemaakt?" vraag ik. "Uhh eigenlijk wel ja" zegt Maya slaperig. "Ow sorry" zeg ik. "Is niet erg hoor" zegt Maya. "Ik heb het koud" zeg ik. "Dan gaan we onder de dekens liggen" zegt Maya en trekt mij onder de dekens -Woesj, lekkere vage zin- "Nogsteeds koud?" vraagt Maya na een tijdje. "nee" zeg ik. "mooizo" zegt Maya. Een paar minuten later val ik in slaap..

KaryuPOV
Nadat Rebekka naar boven is gegaan, ik Linsey gelijk in slaap gevallen en nu kan í­k niet meer slapen! >< Dus ik besluit om eventjes naar buiten te gaan.. Onee daar is eht te koud. Ik ga op de bank liggen en probeer te gaan slapen


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 10 okt 2009 - 16:24:
omgomg ik ga vedder


SachikoChan
SachikoChan zei op 15 sep 2009 - 18:21:
Veeeeerdeer ^^ dan ga ik ook verder met mijn verhaaltjeees


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 15 sep 2009 - 16:17:
snel snel snel snel afmaken of verder gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan want ik ben verslaafd... aan jou.....








VERHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL <3<3


duzz nu nu nu nu nu of of of of strax of of of of morgen.. of wanneer dan ook je MOET vedrer of afmaken (en daar heb je het weer i kval in herhaling)



naja xoxo linsoooooooooooooooooooo <3<3<3<3<3<3