Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » MAMS WIL EROP ALWEER, DUS KOM NIET AFSCHRIJVEN LEES VOLGEND DEEL MAAR VERDER!

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

16 sep 2009 - 19:17

148

3

232



MAMS WIL EROP ALWEER, DUS KOM NIET AFSCHRIJVEN LEES VOLGEND DEEL MAAR VERDER!

nog steeds Karyu pov

Uit eindelijk val ik dan tog met moeite in slaap..


WEER MEZELF POV :E
Ik word zachtjes wakker geschud door twee zachte handen. Als ik mijn ogen zie dat Maya allang klaar is met kleren aan doen enzo, omg hij heeft weer make up op en zijn haar gekamt, hij is nu weer zoveel mooier! Ik smelt er bijna weg. "Gaat alles wel goed?" vraagt Maya. "Jaaaaah geweldig!" zeg ik heel sloom. "okeej, maar we moeten zo weg dus even op schieten" zegt Maya en loopt de kamer uit. "oke" zeg ik nog. Ik sta op en ga snel onder de douche. Als ik klaar ben droog ik me snel af en kam me haren. Ik trek gewoon simpel, onder goed, spijker broek, t shirt en vest aan. Ik ehb het namelijk hel erg koud . Als ik naar beneden loop zie ik dat iedereen al klaar is.


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 10 okt 2009 - 16:24:
ZO KORT tssssss maar ahhhh


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 16 sep 2009 - 19:35:
wieeeeeeeeeeeeeeeewj snel snel snel snel snel verder <3<3<3

verslaafd verslaafd verslaafd aan jou verhaal (is een liedje zelf bedacht XD)
mwhahaéhahah naja snel snel snel snel verder

xoxo linsooo


Kyoru
Kyoru zei op 15 sep 2009 - 21:05:
whoehs!
please snel verder!
xx>3