Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~25~ Where does he sleep?

Können wir das machen?*TC*

18 sep 2009 - 22:29

376

6

497



~25~ Where does he sleep?

Sorry deze is heel erg saai =[ Maar toch veel plezier<3

Bill POV*

Samen met Taylor en de jongens zit ik aan tafel in de tourbus. David heeft ons net uitgelegd wat zijn plannen zijn. Hij gunt mij ook eens een pleziertje en kwam zo op het idee dat ik Taylor meer mocht nemen. Dacht ik voor de zoveelste keer in mijn leven afscheid te moeten nemen, mijn geluk maar weer te moet faken, krijg ik toch een keer wat ik wil. Je wilt niet weten hoeveel overuren mijn hart zojuist sloeg toen ik het grote nieuws te horen kreeg. Niet omdat ik voor hem val, maar omdat ik nog een hele toekomst in ons zie. Als vrienden dus We hebben gewoon zo ongelofelijk veel gemeen! Niet normaal meer! Echt waar, die gast word mijn beste vriend.

Tom, hou toch eens op naar Taylor te staren, dat is erg onbeleefd weet je! corrigeert Georg hem. Gelijk heeft ie! Ja Tom, stop daar toch eens mee. Het is echt een jongen hoor. Of ben je soms Homo? vraag ik hem spottend. Vernederd kijkt hij weg. Ik niet piept hij zachtjes. Meteen veranderd mijn blik naar dreigend. Wat bedoelt hij daar mee? Hij gaat me toch niet verraden hè? Vertellen dat ik op hem ben. Want dan is mijn leven zo hard voorbij! Mijn tanden knarsen duivels langs elkaar. Mijn ogen spuwen bijna vuur. Als hij het verteld Dan barst ik zo hard in tranen uit, en blijf ik mijn leven lang ontroostbaar!

Ik ben echt zo blij dat ik mee mag! zegt Taylor nog steeds ongelovig. Super enthousiast klapt hij in zijn handjes. Iets dat ik normaal gesproken gedaan zal hebben. Het is echt niet normaal hoeveel we van elkaar weg hebben!

Tom POV*

David? vraag ik nieuwsgierig. Zwijgend kijkt hij op van zijn krant. Nou Taylor hier is.. Waar moet hij dan slapen? vraag ik zacht, maar toch vol jaloezie. Ik moet er niet aan denken dat hij bij Bill in bed moet. Daar zat ik net nou ook al aan te denken Zoveel ruimte is er niet. Dus was ik van plan hem in de bus met instrumenten en bodyguards te laten slapen. Maar ik denk niet dat die twee dat wel zo leuk vinden. Dus laat ik ze kiezen. Of in de bus, of bij Bill in bed.


Reacties:

1 2

jorinloveth
jorinloveth zei op 27 sep 2009 - 14:46:
verder!!!


veke
veke zei op 19 sep 2009 - 19:38:
da ga tom zeker nie leuk vinden .
snel verderxxxxxxx


Jacqlijntje
Jacqlijntje zei op 19 sep 2009 - 18:54:
Nou wat zal Bill zeggen, ben benieuwd

snel weiter
xjes Jacqueline


MyObsession
MyObsession zei op 19 sep 2009 - 18:41:
Yeey,., hij is heel goed hoor

Xx LY


VampireFangs zei op 19 sep 2009 - 15:58:
Bij Bill XD
Dat is spannend :'D
Verder