Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » dom mens dat ik ben ><

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

27 sep 2009 - 18:32

212

2

244



dom mens dat ik ben ><

"Owke er is volgens mij iets wat we elkaar meoten evrtellen he" zeg ik opeens. Ik zie een paar hoofden rood worden. "Komop zeg eht gewoon" zeg ik weer. "Moet ik eht zeggen dan?" zeg ik uiteindelijk. Ik zie een paar hoofden schrikken. "ik ga eht echt zeggen hoor als jullie het nu niet zeggen" zeg ik plagend. "oke dan zeg ik het" zeg ik. "Uruha is op Linsey en Linsey niet op uruha" zeg ik met een big smile. Iedereen kijkt naar Linsey en Uruha die rood worden. "En nu nog iets wat ik neit weet. Komop zeg eht please" zeg ik een beetje vaag. "wat?" vraagt iedereen tegelijk. "Uhh ik en Linsey denken dat Hizumi en Zero iets hebben is dat waaaaaaaaaaaaaaaar?" zeg ik met een nog biggere smile. Hizumi en Zero kleuren rood . "Ja dus" zeg ik. "Ja" knikken Hizumi en Zero. "OMG DAT IS ZO SCHATTIG!" roept Kyoru opeens. "Ik heb ook een geheimpje" zegt Aiji en kijkt blozend opzij. "WATTTTTTTTTTT?" zeg ik neiuwsgierig. "K vind Kyoru leuk" zegt Aiji blozend. "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG" gilt Kyoru. "Sorry" zegt Aiji. "..." Een tijdje kijkt niemand elkaar aan alleen ik en Maya... "Whoops volgens mij heb ik de sfeer verpest" zeg ik. "EIGENLIJK WEL" zegt iedereen tegelijk. Ik schrik van het antwoord..


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 10 okt 2009 - 16:27:
WHY maar aggg jij mag de sfeer verpeste


xxx

nog maa twee delen


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 sep 2009 - 18:36:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh wat gemeeeeeeeeen van ons dat wij zeggen dta jij de sfeer hebt verpest aaaaaaaaaaaaaawh maar dat vergeef ik je hooor naja snel snel snel nsel snle snel snel verder verder xoxo linsooooooooooooooo<3<3<3<3<3<3<3