Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Maya, je leraar Japans? (beëindigt) » het einde^^ of tog niet ;P

Maya, je leraar Japans? (beëindigt)

27 sep 2009 - 18:57

462

2

221



het einde^^ of tog niet ;P

Dan staan opeens Hizumi, Zero, Karyu en Kyoru op en lopen zonder iets te zeggen weg. Ik ga ook naar buiten en loop gewoon maar ergens heen. OMG wat ebn ik tog stom waarom doe ik da nou? Opeens loopt er iemand langs me die verdacht veel op Ruki lijkt. (van the gazette) Hij stopt en kijkt me aan. "weet jij waar uruha is of heb je uruha gezien?" vraagt hij van streek in gebrekkig engels. "U-uruha?? ja" zeg ik. "WAaAaaAAAAaaRRR???" vraag Ruki bijna huilend. Opeens komt Reita ook aanlopen met Kai en Aoi. "ruki even rustig laat dat meisje met rust" zegt Reita in het japans. "Maar ze weet waar Uruha is" zegt Ruki ook int Japans. "ECHT? waar is hij?" vraagt Reita. "Ik kan jullie wel brengen" zeg ik in mijn beste japans "kun jij japans?" vraagt Aoi in het japans. "beetje" zeg ik in eht japans XD. Ik loop weer naar Maya's huis en bel aan. Maa doet open en kijkt me dom aan. "Is Uruha er nog?" vraag ik naar de grond kijkend. "Jah die zit hier" zegt Maya. "Zei zoeken hem" zeg ik en wijs naar de jongens achter me. "Oke mooi als ze Linsey ook gelijk mee nemen.." zegt Maya nogal sjaggie. "EN JOU" zegt hij erachter aan. "Wat doe ik nu weer?" vraag ik bijna huilend. "Dat weet ej zelf ook wel" zegt Maya zuchtend. "Eigenlijk niet" zeg ik. "nou dna heb je pech!" zegt maya boos. Ik loop naar boven toe, pak mijn koffer en loop weer naar beneden en dan weg zonder iets te zeggen. Maya staart em boos na. Na een tijdje als ik bij een bos ben laat ik mijn koffer op de grond vallen, daarna zak ik in elkaar en val emt mijn knienen op de grond. De grond is hard dus er gaat een pijn schok door heel mijn lichaam. Ik laat mijn hoofd in mijn handen vallen maar huilen kan ik niet. "STEL JE NIET ZO AAN" zeg ik boos tegen mezelf. "maar.." zeg mijn andere helft. Ik sta tegen mijn zin op en loop het bos in, laat mezelf verdwalen en ga dan tegen een boom zitten. het is nog maar net middag en het waait, het is steen koud.


Uruha is met de band meegegana en denkt nog iedere dag aan Linsey, hij kan haar gewoon neit uit zijn hoofd zetten. Maya is ontslagen en woont nu alleen. Hij is uit de band gestapt en heeft ruzie emt Aiji. Karyu heeft een huis gekocht en Kyoru is bij hem gaan wonen. Tsukasa mocht na een maand uit het ziekenhuis en woont nu alleen, Hizumi en Zero hebben samen een huis en zijn erg verliefd op elkaar. Ze zijn gelukkig. Maar wat is er met Linsey gebeurt?^^


Reacties:


melmeisie
melmeisie zei op 10 okt 2009 - 16:30:
ahhhhhhhhhhhhhhhh het is supppeeerrrrrrrrrr

en het ene laatste deel @@@: grrrrrrrrr
MAar aggggg (L)(L)(L)


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 sep 2009 - 19:01:
omg omg omg omg wta is er met mij gebeurt???

omg maya je was stom dat je rebekka hebt laten vallen.. stomme oen (omg i kzit gewoon maya te schelden stoute linsey) naja en nog steeds vind i khet zielig vooor rebekka

naja snel snel snel verder xoxo linsoooooooo <3<3<<3