Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 44
Teddy Lupos
Teddy Lupos 44
Ze liepen zo snel ze konden zonder geluid te maken. De gangen leken eindeloos lang en iedere schaduw leek op een leeraar die hen zou kunnen betrappen. Opeens stond Tedddy stil. "He wat...?" begon Stijn maar hij maakte zijn vraag niet af. Teddy had zijn hand op de mond van Stijn gelegd. "Sssst, er komt iemand aan" ,fluisterde Teddy. Hij liet Stijn los en dook achter een stambeeld. Stijn volgde hem. Even later hoorde Stijn het ook voetstappen die hun kant op kwamen. geschrokken fluisterde Stijn: "Kun je een beetje oopschuiven zo ziet hij me nog?" Normaal kon dat niet. Teddy zat al tegen de muur aangedrukt.Maar ja, normaal zou dat niet kunnen, maar sinds wanneer is Teddy normaal? Teddy keek dus naar Stijn die zijn hoofd richting de gang gedraaid had. In de smalle ruimte waar ze nu in zaten zou hij het niet kunnen draaien. Teddy kneep zijn ogen toe en maakte zichzelf kleiner. "bedankt" ,fluisterde Stijn en hij schoof wat meer naar achter zodat hij niet gezien werd. De voetstappen waren nog maar enkele meters van Teddy en Stijn verwijderd. De voetstappen hielden halt...
Dat heb ik nog niet verzonnen.
cool