Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Stand alone's » Wiederum eine Freundin?!

Stand alone's

16 okt 2009 - 18:50

780

3

224



Wiederum eine Freundin?!

Ik zet mn zonnebril en muts op en trek mn capuchon omhoog. Ik zucht, al dat gedoe omdat ik even een tijdschrift wil kopen. Ik doe de deur weer dicht en stap op de fiets, het is toch dichtbij. Als ik dr ben valt de Popcorn me meteen op. 'Oh, nee hè!' Hoor ik een meisje zuchten, het is Daniëlle. Ik loop naar dr toe, ze kijkt op en glimlacht; 'Hey, Dimitry.' Dimitry is de naam die mn vrienden me geven als ik 'in cognito' ben. Ik glimlach terug; 'Hey Daan. Wat is dr aan de hand?' Ze zucht een geeft me de Popcorn aan. Ik kijk eerst op de cover.. 'Nee, hè.' ;

Tom Kaulitz heeft een vriendin.

'Sinds wanneer heb ik een vriendin?' Daniëlle haalt haar schouders op en zucht weer.. 'Kijk maar op pagina 15..' Zuchtend sla ik de bladzijden om en stop op pagina 15 en kijk goed. 'Hé Daniëlle, leuk om met je te hebben.' Ze grinnekt; 'Echt, hoor.' Ik haal mn wenkbrauw op en ik lach als ik fan's op de Popcorn af zie rennen en pagina 15 open slaan. Daarna zien ze Daniëlle staan, ze wordt met traan ogen aangekeken en de meiden rennen de winkel uit. 'Omg.' Daniëlle knikt. 'Zo gaat het de hele dag al! Ik vroeg me af waarom mensen me zo aan keken, tot ik de Popcorn zag..' Ik schud mn hoofd; 'Ongelovelijk, kom, we gaan.' Ik neem de Popcorn mee en reken af. Samen lopen we naar mijn fiets; 'Ga je mee?' Daniëlle knikt; 'Ik wil Bill's hoofd wel zien als hij leest dat wij hebben, haha.' Ik grinnek, maar eigenlijk vind ik als die roddels helemaal niet zo grappig. Sommige slaan gewoon nergens op.. Maar ik raak mn player-status zo nooit kwijt, ik heb elke week weer een nieuwe 'vriendin'. 'Ik snap wel waarom iedereen me een player vindt.' Ik stap op mn fiets en trap, terwijl Daniëlle opspringt. 'Hoezo?' Ik moet even afremmen. 'Ik heb elke week weer een nieuwe' Ik doe zo'n aanhalingstekens-gebaar met mn vingers, 'Vriendin.' Maak ik mn zin af. Daniëlle slaat een arm om mn middel heen, 'Ik vind het echt kut voor je!' Ik glimlach, ookal kan ze het niet zien. 'Dankjewel.'

Ik laat de Popcorn voor Bill's gezicht vallen. Hij kijkt verbaasd op en kijkt dan naar de cover. 'Nee, hè.' Hij kijkt weer op en ik zucht; 'Ook leuk om te horen dat ik een vriendin heb..' Bill kijkt me vragend aan 'Pagina 15.' Hij knikt en slaat de bladzijden om en stopt op pagina 15. 'Oh, gefeliciteerd.' Zegt Bill met een sarcastisch ondertoontje. 'Ja,' zucht ik; 'Dankje.' Bill kijkt me met een medelijdende glimlach aan.
De deurbel gaat, ik loop dr heen en doe 'm open. Georg en Gustav komen binnen lopen en hangen hun jas op.. 'Leuke meid, je vriendin.' zucht Georg. Daniëlle grinnekt.. 'Dankje, Georg.' Hij glimlacht naar haar. Gustav kijkt me aan; 'Kut, man.' Ik knik. 'Ik ben dr helemaal klaar mee.' Ik struin de trap op. En smijt mn deur dicht. 'Het is de deur zn schuld niet.' Zegt Daniëlle zachtjes als ze binnen komt. Ze sluit de deur. En komt naast me op mn bedrand zitten. Zachtjes begin ik te snikken.. 'Ik - ik ben er z- zo klaar mee!' Ze slaat haar armen om me heen en ik begin hartverscheurend te huilen. 'Och, Tom toch.. Gelukkig weten wij wat wel en niet waar is.' Door het huilen door knik ik, ik kom weer omhoog. Mn wangen zijn nat, en Daniëlle dr truitje ook. 'Ik - ik vraag me gewoon af, he- hebben die mensen ni- niks anders te doen, dan m- mij te pesten?' Daniëlle kijkt naar dr voeten, en kijkt dan weer op. 'Ze zijn niet uit om je te pesten, Tom. Ze zien gewoon waanbeelden.' Ik kijk dr aan. Ik snik een keer. 'Ik wil het niet meer.. Ik ben geen player zonder gevoel! Ik ben gewoon, gewoon, weet ik veel, gewoon heel gewoon!' Daniëlle knikt. 'Weet ik toch.' Ik knik; 'Jij wel, maar al die meiden daar, die denken allemaal dat ik een egoïstische player ben zonder enig greintje gevoel..' Het is even stil. 'Mn leven is gewoon helemaal niet leuk!'

Die avond krijg ik een sms van Daniëlle;


Als mensen iets willen, zetten ze hun zin door tot het lukt. Soms als mensen iets niet willen zetten ze hun zin door tot het stopt. Als dit samen komt botst het. De gene die opzij stapt, zal de ander zien vallen.

Met tranen in mn ogen kijk ik naar het smsje, ze heeft helemaal gelijk. Het gaat erom wat í­k weet, wat í­k denk, wat í­k voel! Ze kunnen mn reet likken.

'Fock hun, het gaat hier om mij.'


Reacties:


Kayley
Kayley zei op 16 okt 2009 - 18:54:
Veel beter!


xNadezhda zei op 16 okt 2009 - 17:32:
Dat zinnetje komt idd uit Schemering. [And I'm the one to know...]
En het is "Het schemerT ook 's ochtends", met een T en niet met een D (:

Verder, I agree met Kayley, het is een leuke SA, maar ik vind het zinnetje er op de één of andere manier niet helemaal bij passen... Misschien omdat ik 'm zelf op een andere manier heb gebruikt
Kijk, ik wil je niet aanvallen ofzo, en ik vind het een eer dat je mijn zinnetje goed genoeg vond om het in je SA te gebruiken [en ik ben ook heel blij met je reacties op mijn verhaal! ] maar ik had het wel gewaardeerd als je gevraagd had of je dat zinnetje mocht gebruiken

Maar goed, ik ben een beetje laat hiermee [school.is.druk.o.o] en ik vind het iig wel een mooie SA!

<3


Kayley
Kayley zei op 11 okt 2009 - 10:16:
Die zin, over Schemering, komt uit Schemering van Nadezhda.
Voor de rest vind ik het een hele mooie Stand Alone.
Vol gevoel, en heel origineel.
En nu ga ik de andere lezen.