Hoofdcategorieën
Home » Overige » 23'09'2007 [afgerond] » Chapter three.
23'09'2007 [afgerond]
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
9 okt 2009 - 20:10
Aantal woorden:
242
Aantal reacties:
0
Aantal keer gelezen:
206
Chapter three.
Dagboek pagina van Woensdag 26 September, 2007.
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik had í¡ltijd een antwoord klaar vroeger.. Vanaf 3 dagen terug weet ik niks meer. Volgensmij weet ik niet eens meer wat 3+3 is.. Ohmijngod. Ik moest gewoon nadenken! Kankerzooi. Euhm; 6! Jezus.. Ik hoef van m’n ouders niet naar school, maar dat is mijn enige afleiding. Niemand weet het.. & anders zou ik het ook alleen maar moeten uitleggen als ik weer zou komen. En ik ga het aan niemand uitleggen waar ik niet om geef.
Vandaag ik de begravenis, maar ik kan niet meer slapen.
Het is nu 8u precies.. Ik hoef pas om 10 uur op.
Ik zou toch wel wat uit moeten leggen omdat ik vandaag niet op school was.. Maar ik zeg gewoon dat m’n oom is overleden ofso.. Maar dat ik hem nooit goed heb gekend.
Of nee! Ik zeg dat Daniëlle is verhuisd, terug naar Engeland! Omdat ze anders gaan vragen waarom ze niet op school is.
Fock hun allemaal, denken ze nou écht dat ik de waarheid ga zeggen?
Nou, nee dus. Als ik dat doe, weet ik zéker dat ik moet gaan huilen, dan krijgt iedereen medelijden en dan gaan ze me ‘troosten’. Ik hoef hun medelijden niet.. Ik hoef al helemaal niet worden getroost door hun. Ik mag ze niet eens! Daarom was ik zo loner.. Daarom bén ik zo loner.
Ik ga maar weer proberen te slapen.
Tot vanavond, bij elkaar gebonden stukjes papier.
Kusje.
Ik mis Daniëlle zo.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.