Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 23'09'2007 [afgerond] » Chapter four.

23'09'2007 [afgerond]

9 okt 2009 - 20:11

367

2

238



Chapter four.

Flachback 26 September, 2007.


Ik haal mijn make-up van gisteren eraf en stap onder de douche. De warme stralen van de douche verwelkomen me hartelijk. Ik sluit mijn ogen en geniet heel even. Maar dan schiet Daniëlle weer door mijn hoofd en een traan ontsnapt.. Niet dat het iets uitmaakt, ik ben toch helemaal nat. Maar toch, ik haat huilen. Dan voel ik me zo zwak, zo verdomd zwak.
Misselijk makend zwak gewoon.

Na een kwartiertje stap ik onder de douche vandaan en droog me af. Ik loop met de handdoek om me heen naar m’n kamer toe en kijk in de klerenkast.
Ik had al een nieuwe jurk gekocht.. Een hele mooie zwarte met een V-hals en geen mouwen. Het bovenstuk heeft glitters. Ik weet gewoon dat Daniëlle wou dat ik scheen en dat ik er mooi uitzag.
Net zo mooi als zij er altijd uit zag. Net zo lekker rook als dat zij altijd rook.
Ik wou naar haar ruiken, dus ik heb m’n jurk met haar wasmiddel gewassen (we deden allebij onze eigen was) dus rook ik zo naar Daniëlle dat ik weer moest huilen. ‘En nu is het genoeg!’ praatte ik tegen mezelf. Ik wou niet meer huilen. Niet weer zwak zijn!

Ik deed mijn bh, slipje en doorzichtige panty aan en m’n jurk er overheen. Ik zocht m’n dofzwarte pumps. Ik deed ze aan en bekeek mezelf in de spiegel. Ik was tevreden over m’n kleding.
Nu mijn make-up en haar nog.

Ik stijlde het, dat vond ik gewoon chiquer voor een begravenis. Ik weet niet waarom.
Mijn ogen deed ik iets zwarter zwart dan normaal, ik weet niet waarom, maar het maakte de outfit helemaal perfect af.

Ik was trots op mezelf.
Eindelijk.. En Daniëlle kon het niet meemaken.

Snel, maar netjes, schreef ik een briefje.

My dearest,
I was proud of myself this morning!
I look absoluutly stunning, to say for myself.
The three days you’re gone.. I’m being proud of myself.
It’s really embarrassing!

I’m going to be deadly serieus;
I cried. You know how mutch I hate crying!
But I cried about you. Over and over again.
I’m not trying to make you feel guilty or something..

Ik hou zo kk veel van jou.
Sleep tight, without bad dreams.
Your Rianne, don’t forget me!
And visit me at my bday, I need you there!
Xbff.


Reacties:


missxangel
missxangel zei op 31 okt 2009 - 18:18:
Dat je zo iets nu al hebt meegemaakt. Dat is niet normaal.
Ik vind het daarom ook heel dapper van je dat je je verhaal durft te vertellen en mensen te laten lezen hoe jij je voelde.


Yarsea
Yarsea zei op 10 okt 2009 - 20:21:
Wel heftig echt waar..,
goed dat je het durft te delen met andere