Hoofdcategorieėn
Home » Tokio Hotel » Stand alone's » Gay.. [non Tokio Hotel]
Stand alone's
Gay.. [non Tokio Hotel]
Samen liggen ze op bed, de jongen ligt op zijn rug en staart naar het plafond en het meisje staart naar de jongen. Zij is smoor op hem, maar hij denkt aan heel iemand anders. Het meisje zucht; “Waar denk je aan?”¯ Even is het stil. “Ik moet wat bekennen, maar asjeblieft, wordt niet kwaad!”¯ Even denkt ze na.. “Oké, ik beloof het.”¯ Hij denkt na hoe hij dit zo subtiel mogelijk kan brengen. “Ik-“ Hij zucht. “Ik ben homo.”¯ Het meisje kijkt hem met grote ogen aan en weet even niet wat ze er van moet vinden.. “En ik ben verliefd..”¯ Dit slaat alles! “Wí¡t?!”¯ Haar mond valt er bij open, “Je bent verliefd op iemand anders, een jóngen, terwijl je met mij hebt?”¯ Hij weet niet wat hij moet zeggen.. “Lisanne, je zou niet kwaad worden!”¯ “Hoe kan ik hier nou niet kwaad op worden? Je gebruikt me gewoon om je homogevoelens te verbergen!”¯ Zijn ogen slaan naar de grond, opeens zijn z’n schoenen heel interessant.. Hij begint zacht te praten; “Ik heb je net iets verteld, wat nog niemand anders weet..”¯ Even is ze stil. “Ik- Je-“ Ze zucht.. “Je hebt gelijk, ik mag niet zo reageren.”¯ Stilte. “Maar je hebt me wel gebruikt!”¯ Snikt ze. Hij knikt afwezig, met tranen in zijn ogen.
De deuren gaan open, tientallen ogen branden op z’n rug als hij naar zijn kluisje loopt. Afwezig kijkt hij om zich heen. Wat is hier aan de hand? Z’n beste vriend komt naar hem toe en zegt; “Mark! Wat- Waarom?”¯ Mark kijkt hem niet-begrijpend aan. “Waar heb je het over?”¯ Stil. “Tom, ik vroeg je wat!”¯ Mark en Tom staan tegenover elkaar, met moeite houdt Mark zijn tranen binnen, hij zal toch niet.. ? Nee, vast niet. “Dat je de ballen niet hebt om mij te vertellen dat je homo bent! Je kan jou niet eens meer een man noemen, watje.”¯ En Tom loopt weg met zijn handen in z’n zakken. Mark loopt snel naar de wc en sluit zich op in een hokje. Stil snikkend laat hij zich op de ranzige wc zakken.. Hij slaat zijn handen voor z’n ogen en denk na. “Wat een trut! Hoe kan iemand zoiets doen?”¯ Hij hoort mensen binnen komen en is snel stil.. Hij luistert naar het gesprek. “Wist je al dat Mark homo is?”¯ “Welke Mark?”¯ “Uit 4 Havo.”¯ “Ja, welke 4 Havo?”¯ Laat het een andere Mark zijn, laat het alsjeblieft een andere Mark zijn! “C..”¯ Nee, hè. “Van wie heb je dat gehoord?”¯ “Tom, die heeft het weer van Lisanne.”¯ Mark hoort een jongen zuchten. “Jammer dat hij niet zelf de ballen had om het te vertellen.”¯ Toen hij weer was bijgekomen trok hij door en stapte uit het hokje. Hij voelde twee paar ogen op hem branden en hoorde een zachte “Shit.”¯ Hij waste zijn handen en zuchtte; “Ik weet dat ik het zelf had moeten zeggen. Maar dit was dus waar ik bang voor was..”¯ En hij liep uit de wc’s.
Hij knalde bijna tegen Tom aan. Hij zuchtte, “Hé, man. Sorry.”¯ “Voor wat?”¯ “Dat ik je een watje noemde en dat ik, nou ja, nogal 1500 reageerde op je.”¯ Even was Mark stil, maar besloot het toch te zeggen. “Ik wist gewoon dat als ik het zou zeggen, mensen zouden vragen hoe ik dat dan wist, vragen of ik dan verliefd op een gozer was.. En ik wist gewoon dat als ik daar antwoord op zou geven, ik mijn hele school leven alleen zou lopen.”¯ Tom schudde zijn hoofd. “Ik denk het niet..”¯ En hij keek Mark doordringend aan, hij snapte de hint. “Ik heb inderdaad iemand, ja.”¯ Tom zei niks maar keek hem alleen aan. Mark zuchtte, “Ik ben verliefd op.. Jou.”¯ Tom was stil, akelig lang, maar zei toen. “Dapper.”¯ En hij was weer stil. “Kom op man, we gaan lunchen.”¯ En ze liepen samen weg.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.