Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk één.
I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!
Hoofdstuk één.
-
~Wat vooraf gebeurde..~
Ashley en Alex waren een tweeling. Ze waren altijd al super hecht geweest. Ieder wist elkaars geheimen. Op school waren ze ook heel populair. Iedereen keek naar hun op. Ze durfde ook alles. Ze waren heel gelukkig samen en maakten altijd plezier! Niemand zou hun ooit uit elkaar kunnen halen. Maar toen, op die ene dag.
'Ashley en Alex kwamen gierend van het lachen terug van school. Wat hadden ze weer een goeie grap uitgehaald bij een leerkracht! Alex wilde de deur open maken toe ze hun vader hoorde schreeuwen: "ZOIETS HAD IK NÓOIT VAN JOU VERWACHT, VUILE BEDRIEGSTER!" "ACH, HOU TOCH JE MOND!" De deur vloog voor hun neus open en hun moeder stormde naar buiten. Geschrokken keken Ashley en Alex elkaar aan. Ze dachten precies hetzelfde: 'Is Móeder vreemd gegaan??!!' Ze rende naar binnen. Vader zagen ze voorover gebogen in de zetel zitten. Zijn hoofd steunde opzijn armen. "Wat is er aan de hand?" vroeg Ashley. Haar vader hief zijn hoofd op. Zijn ogen waren rood. "Je moeder heeft me bedrogen", was alles wat hij zei. Opeens ging de deur terug open. Jane, hun moeder, kwam naar binnen gelopen. "Ik kom mijn spullen halen en morgen kom ik terug om alles te regelen". Ze liep naar boven en even later kwam ze terug met 2 koffers. Ze wilde net naar de voordeur lopen, toen de telefoon ging. Ze zetten haar koffers neer en nam op. Even later duwde ze de telefoon uit en keek de tweeling furieus aan. "Een tweeling, alleen maar miserie!! jullie zijn geschorst op school vanwege jullie gedrag!!"gilde ze. "Pff" zuchtte Ashley. "We hebben bijna niks gedaan!" vervolgde Alex. Ashley en Alex grijnsde naar elkaar. Jane nam haar koffers en stampvoette het huis uit. Alex nam zijn skateboard en liep naar buiten. Ashley ging met hem mee. Ze wandelde naar het skatepark. Alex ging bovenaan op de pool staan. "Kijk, ik kan een nieuwe stunt!" glunderde Alex. Hij reed naar beneden, deed een salto en kwam terug neer op de zelfde plaats waar hij begonnen was. Zij iets langere zwarte haren vlogen mee omhoog. "Waaw, geweldig!!" antwoordde Ashley bewonderend. Ze waren wel al drie uur weg van huis, toen Ashley haar GSM voelde trillen in haar broekzak. Ze keek naar haar berichtje. 'Kom naar huis, Het al 7 uur, we gaan eten. Pa'. "Kom, Lex, we moeten naar huis. Alex nam zijn skateboard en wandelde samen met haar naar huis. Na het eten gingen ze nog even op de computer en gingen toen slapen.
Het was nu weekend dus ze konden lang uitslapen. Maar nee, daar dacht Jane anders over! "Opstaan Alex en Ashley!!" Met een slaperig gezicht keek Ashley op. Alex kwam haar kamer binnen gestrompeld. "Je lijkt wel een zombie!" grinnikte Ashley. "Dankjewel, Ash!" antwoordde hij ironisch. Ashley lachte. Met veel moeite geraakte ze dan toch uit bed. Ze kleedde zich aan, deed haar haren en make-up en liep dan naar bededen. "Wat was er nu zo dringend?" vroeg Alex toen we allemaal samen in de keuken stonden. "Wij gaan scheiden. Alex blijft hier bij Kris en Ashley gaat met mij mee naar Duitsland." antwoordde Jane. "WAT??!! Ga je mij en Alex scheiden?! riep Ashley geschrokken. "Ja, jullie samen brengen veel te veel problemen!" "Ashley is wel mijn tweeling hé! Ik kan niet zonder haar!"schreeuwde Alex nu. Tranen liepen over Ashley's wangen. Alex nam haar in zijn armen en gaf haar een knuffel. "Niemand haalt ons uit elkaar!" fluisterde hij in haar oor. "NEE!! ze gaan níet mee met jou!!" schreeuwde Alex tegen zijn moeder. Hij had Ashley nog altijd stevig vast. "Alex, ik duld géén tegenspraak!".. "En trek je broek op! Hij hangt bijna tot op je knieën!" "Pff!!" zuchtte Alex kwaad en trok zijn broek een halve millimeter op. "En, oh ja, ik vertrek trouwens deze avond al, dus, Ashley, ga je spullen al maar pakken!" "Maar.." "NU!!" Ashley veegde haar tranen weg en liep naar boven. "Hier ga je nog spijt van hebben!" siste Alex en liep toen ook naar boven.
Aaahhh! Dat mag niet,
een tweeling mag je niet uit elkaar halen!!
(ben namelijk zelf héeél toevallig ook tweelig)
maar ik zou echt niet zonder mn zus kunne,
SNel verdeer!