Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Welcome to the dark side. » Dumbledores Army
Welcome to the dark side.
Dumbledores Army
'Al, hoor je wel wat ik zeg?' Dromerig kijk ik op. 'Het spijt me, Shek. Ik was even aan het wegdommelen. Waar hadden we het over?' Shekila zucht. 'Ik had het over die nieuwe club die is opgericht door Harry! Hij vond dat we te weinig aan verweer tegen zwarte kunsten kregen en heeft daarom nu zijn eigen club op gezet, de Strijders van Perkamentus.' Ik rol met mijn ogen. 'En nu wil je zeggen dat je daar bij wilt, om te leren hoe je je moet verweren, of heeft het soms een andere reden?' Shekila bloost. Al 3 jaar is ze gek op Harry, Harry Potter. Ik snap echt niet wat ze ziet in dat magere ventje met z'n ouderwetse brilletje. 'Ik wist het, Shekila!' 'Ah toe nou, Alice! Je snapt toch wel dat dit dé kans is om vaker met hem om te gaan.' 'My god, vraag alleen niet hoe. En dan moeten we dus allemaal van die spreuken leren over verweringen enzo?' Shekila glimlacht. 'Ja, dat kan vet leuk zijn! En als we nou samen gaan, kan het ook nog super gezellig zijn.' Ik rol weer met mijn ogen. Shekila geeft me haar puppyogen-look en ik zwicht. 'Nou vooruit dan.' zucht ik. 'Maar alleen omdat jij mijn beste vriendin ben!' Shekila vliegt me om haar nek. 'Dankje Al! Je bent geweldig!' Ik glimlach 'Weet ik toch.' Mijn blik glijdt langs de lange tafels in de zaal. Bij de deur staat een jongen met licht blond, bijna wit haar. Hij heeft iets.. Iets mysterieus. Even ontmoeten onze ogen elkaar. Dan draait hij om en loopt weg van de Grote Zaal.
Aaah, leuk<3
Snel meeeer<3