Hoofdcategorieėn
Home » Tokio Hotel » Paid To Call You: Gay. [TH] » Paid To Call You: Gay. [TH] 7
Paid To Call You: Gay. [TH]
Paid To Call You: Gay. [TH] 7
Vooraf: Tygo begon helemaal te grijnzen terwijl ik moeite moest doen om zo’n grijns te zetten. Dit zal ik mezelf nooit vergeven, maar terug keren kan ik niet. “En wie is dat meisje?”¯ Vroeg ik nieuwsgierig. “Wacht, ik zal haar even halen.”¯ Sammy liep weg en vijf minuten zaten ik en Tygo alleen.
Storie: ~Sara Point Of View~
Sammy en een meisje met donkerblond haar -in laagjes geknipt- tot aan haar schouders, liepen de kamer binnen. Ze had een baggy jeans aan met een bijpassend, schattige T-shirt. “Ze lijkt echt een Tom-type.”¯ Zei ik tevreden. Sammy knikte en lachte. “Dat weet ik. En daarom zal dit plan ook slagen.”¯ Tygo lachte. “Ah, dit plan word za-lig!”¯ Lachte Tygo. “Echt wel!”¯ Het meisje opende ook eens haar mond en nam naast mij op één van de andere stoelen plaats. “Hoi! Ik ben Jamie!”¯ Zei het meisje opgewekt. Door haar blijheid, werd ik er zelf ook speelser van en zei even opgewekt als haar: “Haai! Sara is de naam.”¯ “Zo, jullie kunnen het al goed met elkaar vinden.”¯ Vertelde Sammy. Allebei knikten we tevreden en begonnen alles te plannen voor het grote plan.
***
Tygo stapt zijn auto uit en deed als een echte heer mijn portier open. Snel stapte ik uit en sloeg voor hem de zwarte auto deur dicht. Tygo deed de achterdeur van de auto ook open en Jamie stapte ook uit. Snel drukte ik een kus op Tygo’s wang en samen zwaaiden we hem weg. “Zou je pa het niet erg vinden dat ik kom?”¯ Verbaasd keek ik hem aan. “Waarom? Hij heeft anders nooit tijd voor me en laat me altijd in de steek als ik hem nodig heb. Dus waarom zou hij dit erg vinden? En hoe vroeger het plan kan starten, hoe beter.”¯ Vertelde ik. Jamie glimlachte even. “Oké.”¯ Hoorde ik haar bijna onhoorbaar fluisteren. Met korte stappen liepen we naar de voordeur en met mijn sleutels deed ik die ook open. Nog steeds zaten Bill, Tom, Gustav en Georg in de woonkamer naar tv aan het kijken. “Wie is dat?!”¯ Zei Tom, terwijl hij Jamie helemaal bestudeerde. Voor de grap ging ze nog poseren. “Ben ik goedgekeurd?”¯ Vroeg ze lachend. “Zeker weten van wel!”¯ Jamie draaide met haar ogen. “Waar is pap?”¯Vroeg ik dan. “Ah ja, die had kort achter dat je vertrok met die lelijke jongen gebeld om te zeggen dat hij je niet kon brengen omdat hij heel de nacht moest over werken en pas morgen middag terug komt.”¯ Vertelde Bill. “Hoezo lelijke jongen? Ben je zo jaloers dan?”¯ Samen met Jamie vertrokken we naar mijn kamer, waar we een slaapplaats gingen oprichten zodat ze hier voor enkele nachten kon verblijven. Want anders moest ze elke keer naar Sammy gaan, wat redelijk ver was.
Leukheid!
Verder?
xoxo <3