Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Jacob's Story » Chapter 1

Jacob's Story

15 okt 2009 - 17:14

446

2

265



Chapter 1

reacties altijd leuk :D

Ik ben als sinds ik een baby ben met Bella bevriend. Onze vaders, Billy en Charlie, waren met elkaar bevriend geraakt en kwamen vaak bij elkaar op bezoek. Het was leuk haar weer te zien. We hebben elkaar altijd gemogen. Sinds ze 14 was geworden, is ze niet meer in Forks geweest. Ik vond het erg jammer dat Bella nooit meer langs kwam. Onze vaders zetten Bella altijd bij Rebecca en Rachel neer, mijn twee zussen. Maar ze waren te verlegen om echt vrienden met elkaar te worden. Daarom ging Bella meer met mij om dan met hun. Bella en ik maakten altijd zandtaartjes samen en we speelde vaak ook op de boot samen. Als Onze vaders even niet opletten, probeerde we elkaar in het water te gooien.We waren ooit een keer te wild en toen viel Bella in het water. Charlie sprong haar achterna en kregen we allebei op onze kop omdat we te wild waren geweest. Er gebeurde eigenlijk altijd wel iets met Bella. Als ze niet in het water viel, viel ze wel gewoon op de grond en dan had ze weer een wond. Maar ze huilde nooit, wat dat betreft was ze echt een bikkel. Ik zag Bella nu na 3 of 4 jaar weer voor het eerst omdat ik samen met Billy de chevy-truck kwam brengen die Charlie van ons gekocht had. Ik verbaasde me toen ik haar zag. Ze was totaal anders dan vroeger, maar toch hetzelfde. Wat was Bella mooi geworden zeg! Bella was echt verbaasd toen ze de truck zag staan, en toen het tot haar door drong dat hij voor haar was, was ze helemaal overweldigd. Ze was meteen verliefd op de truck. Toen ik om de truck heen wou lopen om haar een paar aanwijzingen te geven deed Bella net de deur van de bestuurderskant open en kreeg ik de deur tegen mijn schouder aan. Ik kon er wel om lachen. Dit was echt weer een Bella actie. Toen Charlie en Billy een beetje aan het stoeien waren, stelde ik me toch maar voor. Ik wilde een hand geven, maar ik bedacht me toen ik hem al had uitgestoken. Shit.

“Hoi, ik ben Jacob. We maakten vroeger altijd zandtaartjes, weet je nog?”ť

“Ja, dat weet ik nog!”ť zei ze opgewekt.

“Ehm. Je moet twee keer schakelen, maar verder doet hij het prima”ť
Ze keek me dankbaar aan.
Charlie riep me.
Hij bracht Billy en mij naar huis in zijn politieauto. Billy had mij wel door, ik was er met mijn gedachten niet helemaal bij. Mijn gedachtes waren bij Bella.

“Ze is veranderd hè?”ť vroeg ik onzeker aan mijn vader.

“Ze is opgegroeid tot een volwassen meid.”ť

De terugweg hebben we niks meer tegen elkaar gezegd.


Reacties:


Neeriash
Neeriash zei op 30 maart 2010 - 11:27:
I like it (:


Spiet
Spiet zei op 17 maart 2010 - 17:12:
cool me likes a lot