Hoofdcategorieėn
Home » Twilight » Jacob's Story » Chapter 2
Jacob's Story
Chapter 2
De dagen, de weken die daar op volgenden kon ik alleen maar aan Bella denken. Embry en Quil werden echt helemaal gek van mij en ook Billy begon zich langzaam aan mij te irriteren. Maar ik kon er ook niet echt wat aan doen. Liefde op het eerste gezicht. Een paar weken later werd ik verbaasd wakker. Buiten was het helemaal wit! Het had vannacht gesneeuwd! “GEWELDIG”¯ dacht ik bij mezelf. Dat wordt leuk vandaag. Embry en Quil kwamen later al helemaal wit bij mij aan. Zij hadden de eerste sneeuwballen al gegooid. Samen met Embry en Quil ging ik naar school en het kon ook niet anders of we kwamen meteen terug in een sneeuwballengevecht! Natuurlijk deden wij ook mee! Dit lieten wij niet zomaar voor bij gaan! Uit eindelijk moesten we naar binnen toe. Iedereen zat helemaal onder de sneeuw. Ook ’s middags waren er ook nog sneeuwballen gevechten. Toen ik eindelijk thuis kwam keek Billy niet echt blij. Tijdens het eten vroeg ik wat er was.
“wat is er aan de hand Billy?”¯ vroeg ik.
“Bella was vandaag bijna fijn gedrukt tussen een busje en de Truck”¯.
Wat? Dat klonk niet goed! Dat kon ook niet goed wezen. Hoe gaat met haar? Wat is er gebeurt? Wie had haar bijna geplet? Vragen sprongen rond in mijn hoofd.
“hoe gaat het nu met Bella? Is alles goed met haar? Wat is er gebeurt? Wie had haar bijna geplet? “ het kwam er allemaal heel snel uit.
“rustig maar Jake, met Bella gaat alles goed, ze heeft alleen haar hoofd gestoten maar heeft verder niks. Edward Cullen heeft haar aan de kant getrokken en het busje gestopt.”¯ Billy sprak de naam van Edward met afschuw uit. Zal wel weer dat stomme bij geloof zijn. Billy ging verder. “Tyler reed te hard en verloor de macht over het stuur toen hij te hard het ijs opschoot. Tyler zat helemaal onder het bloed en leraren en ambulancepersoneel hebben het busje bij Bella en Edward weg geduwd. Tyler ligt nog in het ziekenhuis en na onderzoek mocht Bella meteen met Charlie mee naar huis.”¯
“ow oke, gelukkig dan maar. Maar van wie heb je het eigenlijk allemaal gehoord?”¯ Natuurlijk wist ik van wie hij het gehoord had, maar toch vroeg ik het.
“ Van Charlie. Hij belde vrij overstuur op.”¯ zei Billy.
“Hm………… oke. Trouwens je hebt weer lekker gekookt Pap!”¯
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.