Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Jacob's Story » Chapter 10

Jacob's Story

15 okt 2009 - 17:17

510

0

194



Chapter 10

Van Bella hoorde ik eigenlijk nooit wat. Ze kwam nooit langs, ze belde niet, niets, helemaal niets! Op school had ik weinig concentratie en Quil en Embry bleven mij natuurlijk pesten. Het school feest zat er aan te komen en Quil en Embry hadden al iemand mee gevraagt. Vele meiden probeerde mijn aandacht te trekken, maar dat drong niet tot mij door. Toen werd Quil boos op mij.
“Sukkel dat je bent!!! Word nou eindelijk is wakker, man! Bella is er niet voor jou! Zij is met die Cullen! Jij zult bella nooit krijgen. Er lopen hier ook meer dan genoeg leuke chicks rond! Zag je Jessica net? Dat is ook een lekker ding en jij ziet niet eens dat zij met je flirt! Open die doppen van je eens! Anders is er straks niemand meer over, of je moet een nerdje meenemen!”¯ Quil begon echt boos te worden, en ik kon het hem niet eens kwalijk nemen. Bella was al bezet en de kans dat zij ooit is de mijne wordt is wel heel erg klein.
“Je hebt helemaal gelijk, ik moet haar echt is uit mijn kop krijgen. Ik denk dat ik zo maar is naar Jessica ga en vragen of ze met mij mee gaat.”¯ Dat leek mij wel een goed idee, heb ik afleiding en zijn Quil en Embry meteen tevreden. “ik spreek haar na school wel, oke?”¯
“Ik zou maar op schieten als ik jouw was want de jongens toen zo ongeveer in een rij voor haar!”¯ zei Embry.
“oke, oke, ik ga al. Ik zie jullie later! Caio!”¯ en ik rende naar jessica toe. “ Jessica! Jessica! Wacht even! Ik wil je wat vragen!”¯ Riep ik buiten adem. Jessica draaide zich langzaam om.
“Hi, Jake! Wat is er? Wat wil je me vragen?”¯ vroeg ze enthousiast en tegelijker tijd nieuwsgierig.
“Ik ehhh… Ik…. Ik wou… Ik eh.. Wiljijmetmijmeenaarheteindejaarsfeest?”¯ gooide ik er uit. Jessica keek mij niet begrijpend aan.
“Wat zeg je nou allemaal Jake?”¯
Ik nam diep adem en zei heel rustig: “Wil jij misschien met mij mee naar het eindejaarsfeest?”¯
Jessica begon meteen te stralen. “Ik, ja, Natuurlijk wil ik met jou naar het eindejaarsfeest!”¯
“Zie ik je gewoon of school of moet ik je opkomen halen?”¯
“We zien elkaar wel om 7 uur bij de ingang oke? Maar ik moet gaan anders kom ik te laat in de les! Ik spreek je later nog wel! Bye, Jake!”¯ en weg was Jessica. Ik ging terug, ik had ook nog les en ik wou liever niet nog een keer te laat komen. Quil en Embry hadden een plek voor mij over gehouden. Ze keken mij nieuwsgierig aan.
“Sorry, ze had al iemand.”¯ Zei ik tegen hun. De teleurstelling liep van hun gezichten af! Geweldig, ze trapten er in!
“Dat kan niet, dat kan gewoon niet, man!”¯ dat was het enige dat Quil er uit kon krijgen. Ik moest wel een beetje lachen en dat zag Embry. Hij begon te twijfelen.
“Grapje, man! Ik ga met Jessica naar het feest! Met wie gaan jullie eigenlijk?”¯
“Quil gaat met Alicia en Ik ga met Kim.”¯ Antwoorde Emry.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.