Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Jacob's Story » Chapter 12

Jacob's Story

15 okt 2009 - 17:18

496

0

171



Chapter 12

“Wat is er gebeurt dan?”¯ hoorde ik Billy vragen. Over wie ging dit? Wat was er met wie gebeurt? Weer stilte, Billy knikte ernstig, en aan zijn ogen te zijn geloofde hij niet wat er gezegt werd, wie het dan ook was. “Tja, dat is niet zo mooi hé? Hoe gaat het nu met haar? Hoe ernstig zijn de verwondingen?”¯ Vroeg Billy weer. Haar? Een vrouw? Was er iets met Sue of Leah of Jessica? Niet veel later hing Billy weer op. Hij rolde in gedachten verzonken naar zijn slaapkamer en gooide de deur dicht. Wat er ook met wie gebeurd was, Billy was van slag en geloofde dat er meer achter zat dat hem verteld werd. Ik liet hem maar gewoon met rust. Ik had mijn gedachten wel ergens anders nodig. Vrijdag was het schoolfeest en ten eerste ik kan niet dansen door mijn groeispeurt, ten tweede wat moet ik aan? Een pak? Of gewoon een spijkerbroek met een T-shirt? En ten derde wat verwacht Jessica van mij?
Op School werd nergens anders over gepraat dan het Schoolfeest en overal waar je kwam zag je aanplakbiljeten en posters voor het Schoolfeest. Op donderdag gingden Quil, Embry en ik naar de stad omdat we een pak nodig hadden, Het thema was Mafia. Quil, Embry en ik zouden als de Godfathers gaan, natuurlijk hadden we wel overlegd met Alicia, Kim en Jessica. Zij vonden het weleen leuk idee. Zij zouden natuurlijk onze Partners in crime zijn. Die vrijdag avond was echt helemaal te gek! Wij waren met zijn 6e als beste gekleed verkozen en waren ook nog is met zijn 6e tot beste Gokkers verkozen omdat wij iedereen blut speelden. Tja, het was een zeer geslaagde avond. Zo aardig en wel opgevoed als wij zijn brachten wij netjes de dames naar huis en gingen bij Quil slapen. Dat hoord er bij, een logeerpartij. Niet dat we dan sliepen ofzo iets. Nee, keten, dat deden we dan! En wat dat betreft was deze nacht dus niet heel anders dan normaal. We gingen the Godfather kijken, en we hadden het over onze “Partners in crime”¯. Quil en Embry waren verliefd op Kim en Alicia, dat was echt heel duidelijk. Was ik verliefd op Jessica? Nee, dat was ik niet. Zij verklaarden mij compleet voor gek. Agja, ze doen maar mij kon het niet interseren. Later keken we ook nog James Bond, om het vervolgens na te gaan doen. Quil’s Moeder kwam beneden, ze was wakker geworden van ons.
“Kunnen jullie nooit is normaal doen? Stelletje gekken”¯ Zei zijn moeder lachend.
“Ja, wij zijn gestoord. Nee, dat komt nooit meer goed.”¯ Riep ik en daarna deed ik superman na. Ze moesten alle 3 lachen. Zelf barste ik ook in lachen uit. Wij zijn echt een stelletje debielen!
“Ik denk inderdaad dat het nooit meer goed komt met jullie. Maffe Jongens. Wie heeft er zin in ontbijt?”¯ Vroeg Quil’s moeder nog altijd lachen.
“Ik!”¯ Riepen we in koort, waarop weer een lachbui volgende.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.