Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Jacob's Story » Chapter 17

Jacob's Story

16 okt 2009 - 18:28

492

0

167



Chapter 17

bij 2 reacties ga ik verder. Tips, Ideën en complimenten altijd goed :D Nu Tijd vooor Sport!

We hadden de hele dag aan de auto gewerkt. Aan het eind van de dag was hij zo goed als klaar. Er moesten natuurlijk nog wel wat dingen gedaan worden, maar dat kon nu niet. ‘s Avonds aten we lasanga zoals alleen Billy hem kan maken.
De hele week werden er plannen gemaakt voor een Kickbal wedstrijd. Zo ongeveer alle jongeren uit La Push deden mee. Op zaterdag was de grote wedstrijd. Er waren 2 eerlijke teams gemaakt door Billy, Harry Clearwater en Quil’s opa. Ze hadden geen partijdige teams gemaakt, maar echt eerlijke teams. In ieder team zaten even veel slechte als goede spelers. Wel had ik het geluk dat ik bij Quil, Embry en Seth in zat. Ook zat Leah bij ons in het team. Dat maakte ons niet veel uit zolang zemaar niet verveelend ging doen, want ze was het beste meisje in La Push. In de tegenpartij zaten Paul, Jared, Sam, Kim(dat vonden we erg jammer, we mochten haar erg graag) en nog wel meer andere. Maar waar het uit eindelijk op neer kwam, was dat de teams gelijk waren, dat gaven we meteen toe. Het was een leuke, gezellige wedstrijd, zonder al te veel gewonden of ongelukken. Door Quil’s eigen fout kreeg hij zoals vaak de bal tegen zijn kop aan. Leah, Seth en ik kwamen een paar keer met hele mooie slidingen binnen. Het veel me mee dat Leah niet zeurde over gebroken nagels of dat ze vies was of dat ze pijn had. Ze bikkelde kei hard door. Ook door de tegen partij werden mooie punten gemaakt. Maar er kon er maar 1 de beste zijn. En dat waren wij! We wonnen uit eindelijk met 55-53! We kregen allemaal een medaile en wat lekkers. ’s Avonds was er een barbecue voor iedereen de had mee gedaan en had geholpen. Het was echt ontzettend leuk en gezellig! En dit was nog maar de eerste sprotwedsrtijd! De hele zomer zou er iedere zaterdag een sportwedstrijd gehouden worden. Iedereen had zich voor het begin van de zomer al moeten inschrijven, zo dat er ruim op tijd teams konden worden gemaakt. De teams zouden de rest van de zomer het zelfde blijven. Het waren niet iedere keer precies de zelfde teams omdat er mensen waren die niet over al wilden aan mee doen of niet altijd konden. Maar op die mensen na bleven de teams het zelfde.Wij noemden ons La Power! Het team van Sam noemde zichzelf The UnderDogs. Daar maken wij The BlunderDogs van. De week daarop speelden we rugby. Dat ging niet bepaald goed voor ons. We verloren met 25-19. We zaten onder de blauwe plekken. Maar ook dit keer verbaasde Leah ons. Zij tekelde Sam 2 keer en ging er met de bal vandoor en scoorde een touchdown! Hoewel we eerst niet zo blij waren met Leah veranderde dat nu. Haar wilden we niet meer kwijt raken! Zonder haar zouden ze ons veel makkerlijker inmaken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.