Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Jacob's Story » Chapter 20 *aangepast, anders dan de eerste!*

Jacob's Story

19 okt 2009 - 15:25

471

0

170



Chapter 20 *aangepast, anders dan de eerste!*

oke, het is nog steeds niet geweldig, maar k kwam tot de ontdekking dat sommige dingen later pas gebeurde:P en dus heb ik het veranderd ;) bij 3 reacties verder!

“Dat was geweldig, leah! Ik heb gewoon nog steeds kippevel!”ť Zei ik enthosiast en zo kwamen wij de 3 dagen door. Die zaterdag hadden we Honkbal. De overwinning was weer aan ons. 45-35, dus ook nog een grote overwinning. Het weekend daarop zouden we een survialvel- weekend hebben. We zouden ergens naar toe gaan en daar opdrachten moeten doen. Het team dat alles het beste zou doen, won. En La Power! won alweer! We stonden nu 3-1 voor op The UnderDogs. We trokken wel met elkaar op. De laatste 3 sporten die er gedaan werden waren voetbal, basketbal en Klifduiken- het ging er hier om wie het sierlijkste van de klif afsprong en wat ze deden tijdens de val. Het team met de meeste punten won. Het voetbal wonnen we met 3-1, maar het basketbal verloren we met 33-27. Maar The UnderDogs hadden ook het voordeel dat ze veel langer waren dan ons. In de laatste week gebeurde er iets raars. Niet bij ons in het team, maar in het team van The UnderDogs. Sam was daar wel een beetje het buiten beentje, maar sinds 2 weken trok Paul altijd met Sam op. Hij was eerst een week ziek geweest, maar als er iemand bij hem ging kijken was hij er niet. Toen hij terug was, ging hij met Sam om. Best raar, maar goed. Het zelfde gebeurde nu met Jared. Hij was in de laatse week ziek. Als iemand bij hem langs kwam, was hij er niet. Ik vond het raar, Jared was best wel oke. Die week zagen we Sam en Paul ook bijna niet. Toen Jared weer terug kwam, Ging hij alleen nog maar met Sam en Paul om. Wij besteedde er weinig aandacht aan. Maar ze irriteerde mij. Ze keken telkens naar ons, en dan vooral naar mij, alof 1 van ons elk moment kon flippen, zo doordraaien ofzo iets. Het irriteerde mij echt, en niet alleen mij.
“Jezus, nou zijn ze weer naar ons aan het staren. Wat verwachten ze van ons. Houden ze ons in de gaten ofzo iets?”ť zei Embry geirriteerd.
“Volgens mij willen ze ons ook bij die sekte hebben. Nou, mij krijgen ze er echt niet in hoor!”ť antwoordeik.
En zo ging het de rest van de week door. Op zaterdag haden we de laatste wedstrijd.Het Klifduiken. Dat ging niet zo erg goedd bij ons. The UnderDogs haden de mensen in het team die daar het beste in waren. We verloren met een eind score van 7.3 voor La Power! en 8.7 voor The UnderDogs. Maar het ging er bij ons om wat de totale eind score was. Het stond 4-3 voor ons! Yes! ’s Avonds vierde we feest. Op onze overwinning en het einde van de zomer. Dinsdag moesten de meeste van ons gewoon weer naar school. En zo eindigde onze zomervakantie.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.