Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk vijf.
I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!
Hoofdstuk vijf.
'
~Naar Tom & co...~
'Ashley'POV
Ik geeuw en plof neer in de zetel. Binnen een kwartiertje gaan Georg en ik naar zijn jannetevriendjes. Ik verwacht er niet echt veel van! Als ze allemaal zo zijn als Georg wordt dit een saaaaaie namiddag! Maar ja, beter dan niets hé! Georg komt de kamer inlopen. "Ik ga vertrekken." zegt hij terwijl hij me voorbij loopt. "Ja ja, wacht even, ik ben in aantocht!" zucht ik. Ik sta op en loop naar de gang om mijn zwarte All Stars aan te trekken. Georg loopt voor mij naar buiten. Zwijgend wandelen hij en ik over straat. Gatver, ik schaam me dood, dat ik hier naast hem loop. Sevens denken ze nog dat we een stel zijn! Ieuw, daar moet ik écht niet aan denken! Opeens springt er een groepje gillende meisjes voor ons. "Iiiiiihh, Omg?! Georg!!!!!" roepen ze. Ik trek één wenkbrauw op en kijk hen raar aan? wtf?! Een paar meisjes beginnen zelfs te huilen. Ik draai met mijn ogen. Wat een overdreven gedrag, zeg! "Omg, Georg heeft een lief!" roept er opeens een meisje. Ik schrik. "Nee, nee, hélemaal niet!!! Ik moet er niet aan denken!" Roep ik en doe net alsof ik moet kotsen. De meisjes kijken me vuil aan. "Wie is die slet dan?" Mijn mond zakt open. Ik zet me al klaar voor een hele scheldtirade. "Wat ?! Durf jíj míj slet te noemen? Je bent zelf een veel grotere slet dan mij, Bitch!" begin ik. Als ik wil verder gaan, voel ik een hand op mijn mond. "Mmhiheemeeemm". spartel ik. "Sorry, girls, maar dit is mijn stiefzusje, let maar niet op haar, ze heeft vandaag een pesthumeur!" "Aah," knikken de meisjes. "Ocharme jij, Georg. Dat jij met zó iemand moet leven. Georg haalt zijn schouders op en knikt. "Moet wel hé!" Ik ben zí² boos dat ik in zijn vingers bijt. "Aaahr!" schreeuwt Georg. Ik steek mijn tong uit. Georg zwaait met zijn hand omdat het pijn doet. Ik grinnik. "Uhm.. gaan we nog naar die Tom of hoe zit dat?" vraag ik. De meisjes kijken me met open mond aan. "Omg, ik wil ook naar Tom!" Ik draai met mijn ogen. "Sorry, girls, maar dat gaat niet." antwoord Georg. Ik draai me om en wil verder lopen, ik heb hélemaal geen zin om daar nog te blijven staan! "Wil je hem dan de groeten doen?!" gilt er één. "Ik dacht het níet!" roep ik arrogant terug. Ik draai me niet meer om en loop gewoon verder, naar die Tom. Ook al weet ik niet waar hij woont. Snel komt Georg me achterna. Hij kijkt me grijnzend aan. "Wat?!" snauw ik. "Zie je wel, veel mensen vinden me géén janet! En vinden onze band hélemaal geen saai boysbandje." Ik draai met mijn ogen. "Pff, die mensen hebben geen smaak! Én geen leven! Heb je net niet gezien hoe ze deden?!" Georg zucht en houd zijn mond. "Hier moet je af!" zegt hij dan als we op een kruispunt terecht komen. Ik sla de straat ik en loop zwijgend verder. "Trouwens, De zanger van onze band heeft ongeveer de zelfde stijl als jou!" "Ja,ja, zal wel.." "Ja, echt waar! Hij heeft zwarte haren en draagt ook make-up en zwarte nagellak." "Dat doet hij gewoon om op te vallen! Dat doen alle kinderen die bekend willen worden met hun bandje, als hun muziek daar niet goed genoeg voor is." Georg bijt op zijn lip en negeert mijn opmerking. "Hij zet zijn haren ook bijna altijd rechtop en zo.." "Omg, nu faket hij ook nog een leeuw!" grinnik ik. "Pff, Het is gewoon een mottige aap, Ik bedoel, leeuw!" Georg kijkt me boos aan. Ik grijns. "En een nep-Emo." vervolg ik. Georg zwijgt? "Waarom wou Tom mij trouwens eens zien?" vraag ik. "Hij wilde gewoon weten wie mijn nieuwe irritante stiefzus is..." antwoord Georg met de nadruk op irritante. Ik draai met mijn ogen en zwijgend lopen we verder. Even later stopt Georg bij een huis. "We zijn er. " mompelt hij dan en loopt naar de voordeur. Ik ga naast hem staan en Georg belt aan.
Haha
Ik lag bij verschillende stukjes plat, en dit was er een van
Snel meer<3