Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » tassen..
tassen..
desilisious zei op 26 nov 2008 - 18:44:
ik heb geen tas.. als ik een tas bij me hebt zit er niet meer in dan mn mobiel, mn sleutels en soms mn portommenee x'D ow jah, een een lipgloss of labello x]
ik mn schooltas zit; boeken, papier, spongebob agenda, etui, mobiel, sleutels, geld, lipgloss, labello, een kam, elastiekjes... blablabla (:
ik heb geen tas.. als ik een tas bij me hebt zit er niet meer in dan mn mobiel, mn sleutels en soms mn portommenee x'D ow jah, een een lipgloss of labello x]
ik mn schooltas zit; boeken, papier, spongebob agenda, etui, mobiel, sleutels, geld, lipgloss, labello, een kam, elastiekjes... blablabla (:
SpamTijger zei op 26 nov 2008 - 20:45:
Ik heb enkel een schooltas
Daarin zitten boeken, kleurpotloden, pennenzak, kladblok, maandverband, geld, sleutel, enzovoort
Ik heb enkel een schooltas
Daarin zitten boeken, kleurpotloden, pennenzak, kladblok, maandverband, geld, sleutel, enzovoort
desilisious zei op 26 nov 2008 - 21:55:
ow, ik ben nog iets vergeten.... ik heb ook altijd een scheermesje in mn tas, don't ask me why, even i don't know why x] ofzo
ow, ik ben nog iets vergeten.... ik heb ook altijd een scheermesje in mn tas, don't ask me why, even i don't know why x] ofzo
JOYCEDIAMOND zei op 27 nov 2008 - 20:16:
Zakdoeken, lege papiertjes van koeken, gewone papiertjes waar vanalles is op geschreven. mp3, koeken, kam, oog potlood, mascara, portemonee, klein geld dat er los in bengeld , kruimels ... en van diejn sjjit :' Tis mn persoonlijke vuilbak ;D
Zakdoeken, lege papiertjes van koeken, gewone papiertjes waar vanalles is op geschreven. mp3, koeken, kam, oog potlood, mascara, portemonee, klein geld dat er los in bengeld , kruimels ... en van diejn sjjit :' Tis mn persoonlijke vuilbak ;D
Bumba zei op 3 dec 2008 - 21:37:
Pff, ik vraag altijd aan andere
wat er in hun tas zit, zodat ik die spullen
dan ook in mijn tas kan steken
anders is hij zo leeg!
Maar nu zit er in,
wacht ik ga even mijn tas gaan halen
of allezinds één van mijn tassen..
(Terug)
Portemonnee
Gsm
i-Pod
Zakdoeken
Oogpotlood
Mascara
Libelle
Sleutels
en dat is het en het is nog steeds te leeg :'(
iloveyou
Pff, ik vraag altijd aan andere
wat er in hun tas zit, zodat ik die spullen
dan ook in mijn tas kan steken
anders is hij zo leeg!
Maar nu zit er in,
wacht ik ga even mijn tas gaan halen
of allezinds één van mijn tassen..
(Terug)
Portemonnee
Gsm
i-Pod
Zakdoeken
Oogpotlood
Mascara
Libelle
Sleutels
en dat is het en het is nog steeds te leeg :'(
iloveyou
FAKEGIRLx zei op 5 dec 2008 - 22:37:
- Sleutels
- portomonee
- GSM
- mp3
- zakdoekjes
-make-up
- spiegeljte
- Borstel
Dat zal het zijn , denk ik x']
- Sleutels
- portomonee
- GSM
- mp3
- zakdoekjes
-make-up
- spiegeljte
- Borstel
Dat zal het zijn , denk ik x']
FAKEGIRLx zei op 5 dec 2008 - 22:38:
Phahaha ..s c h e e r m e s j e ?? x']
Phahaha ..s c h e e r m e s j e ?? x']
desilisious zei op 6 dec 2008 - 18:01:
ik had vandaaag een tas mee x] ik ga zeggen wat er allemaal in zat/zit xd
labello, spiegeltje, nagelvijl, 2 veters, oogpotlood, klote foundation, los geld, papiertjes, marcara en een flesje water x']
ik had vandaaag een tas mee x] ik ga zeggen wat er allemaal in zat/zit xd
labello, spiegeltje, nagelvijl, 2 veters, oogpotlood, klote foundation, los geld, papiertjes, marcara en een flesje water x']
Bumba zei op 7 dec 2008 - 12:27:
Gisteren zat er brol in :'
Labello + bio labello spul, Portemonnee, Zak snoep (van de cinema nog), Oogpotlood, Mascara, Los geld, Zakdoeken, Spiegeltje, Sleutels, GSM, i-Pod, Nagelvijl, Uurwerk, Koekpapiertjes en Nagellak!
Ojoo, Camille heeft nog nooit zoveel in haar tas gehad x)
Gisteren zat er brol in :'
Labello + bio labello spul, Portemonnee, Zak snoep (van de cinema nog), Oogpotlood, Mascara, Los geld, Zakdoeken, Spiegeltje, Sleutels, GSM, i-Pod, Nagelvijl, Uurwerk, Koekpapiertjes en Nagellak!
Ojoo, Camille heeft nog nooit zoveel in haar tas gehad x)
xJustxMe zei op 7 dec 2008 - 15:56:
In mijn normale tassen meestal lippenbalsem (gelukkig geen labello smeltshitzooi ), mobiel, portemonnee, pennen en iets op om te schrijven
In mijn schooltasen zit altijd eten, drinken, boeken, 2 etuis, rekenmachine, passer, buttons die ik nog altijd eens op mijn tas moet doen, extra schrijfblok, agenda.. vanalles
In mijn normale tassen meestal lippenbalsem (gelukkig geen labello smeltshitzooi ), mobiel, portemonnee, pennen en iets op om te schrijven
In mijn schooltasen zit altijd eten, drinken, boeken, 2 etuis, rekenmachine, passer, buttons die ik nog altijd eens op mijn tas moet doen, extra schrijfblok, agenda.. vanalles
Jolien zei op 9 dec 2008 - 19:42:
Heeeel veel, ongeveer alles wat erin zit hoeft er neit in te zitten. ^^
Heeeel veel, ongeveer alles wat erin zit hoeft er neit in te zitten. ^^
ananas zei op 12 dec 2008 - 16:21:
Damn..
in tegenstelling tot ullie allemaal zit er bij mij haast niks in.
=']
in tegenstelling tot ullie allemaal zit er bij mij haast niks in.
=']
Bumba zei op 14 dec 2008 - 20:37:
Whaa :' pech voor ananas !
Bij mij zit er nu sinds kort ook een fototoestel in :'
Whaa :' pech voor ananas !
Bij mij zit er nu sinds kort ook een fototoestel in :'
Wat voor brol/geen brol zit er allemaal in je tas?
x
Ananas