Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 88
Offtopic 88
KaulitzFreak zei op 1 sep 2010 - 19:08:
"The fact that I was wrong is NOT a proof of God."
Gregory House
Bodine zei op 1 sep 2010 - 19:09:
Jeeej.
En @ Tessa: eerste keer wat? Niet de eerste keer dat ik me realiseer dat ze bestaat, of bestond, nee.
Jeeej.
En @ Tessa: eerste keer wat? Niet de eerste keer dat ik me realiseer dat ze bestaat, of bestond, nee.
Bodine zei op 1 sep 2010 - 19:14:
Nee, ik bedoel meer, de eerste keer dat ik aan haar denk van haar verjaardag of zo, zeg maar. Snap je?
Nee, ik bedoel meer, de eerste keer dat ik aan haar denk van haar verjaardag of zo, zeg maar. Snap je?
MyReflection zei op 1 sep 2010 - 20:17:
mijn zusje haalde net haar nagellak eraf, nu is heel haar vinger blauw. Oeps.
Priscilla zei op 1 sep 2010 - 20:18:
Hoe kan dat ;o?
Hoe kan dat ;o?
MyReflection zei op 1 sep 2010 - 20:20:
Nou de nagellak was donkerblauw en de kleur is in haar nagel getrokken. Dus nu is haar nagel blauw. Ze had er namelijk geen beschermende onderlaag onder gedaan.
(...)
Hoe kan dat ;o?
Nou de nagellak was donkerblauw en de kleur is in haar nagel getrokken. Dus nu is haar nagel blauw. Ze had er namelijk geen beschermende onderlaag onder gedaan.
Priscilla zei op 1 sep 2010 - 20:22:
Wooh O_o
Oops.. dan heb ik zomaar de kans dat mijn nagel zwart is x'D
(...)
Wooh O_o
MyReflection zei op 1 sep 2010 - 20:24:
Ik heb daar bij mijn zwarte nagellak geen last van, maar het kan misschien ook aan de tijd liggen dat je hem erop laat zitten.
(...)
Wooh O_o
Ik heb daar bij mijn zwarte nagellak geen last van, maar het kan misschien ook aan de tijd liggen dat je hem erop laat zitten.