Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Olala :')
Olala :')
SpamTijger zei op 6 dec 2008 - 16:00:
Iets in een winkel of kapster ofzo van die dingen
Iets in een winkel of kapster ofzo van die dingen
xJustxMe zei op 7 dec 2008 - 15:57:
Ik zou graag iets in de muziek doen, tekstschrijver ofzo.. Maar aangezien dat wss toch niet gaat lukken wil ik psychologe worden (wat ik eigenlijk al heel lang wil) of ga ik naar duitsland toe om daar te werken. (psychologe in duitsland dan maar? )
Ik zou graag iets in de muziek doen, tekstschrijver ofzo.. Maar aangezien dat wss toch niet gaat lukken wil ik psychologe worden (wat ik eigenlijk al heel lang wil) of ga ik naar duitsland toe om daar te werken. (psychologe in duitsland dan maar? )
Bumba zei op 8 dec 2008 - 11:22:
Als je erin geloofd dat je tekstschrijver kunt worden, wie weet komt het dan ook zo uit. Als je echt iets wilt, moet je daar voor gaan!
Als je erin geloofd dat je tekstschrijver kunt worden, wie weet komt het dan ook zo uit. Als je echt iets wilt, moet je daar voor gaan!
ananas zei op 10 dec 2008 - 13:48:
Hello peepz !
Whatzz up (ojoo)
De vraag :: Wat willen jullie later worden?
iloveyou
You already know what I'm wanna be..
KIKAxSLET zei op 25 jan 2009 - 15:16:
Ik zou dood graag zangeres worden of actrice, maar ja.. Zo onmogelijk! >,< Dus, I don't know wat ik wil worden!
Ik zou dood graag zangeres worden of actrice, maar ja.. Zo onmogelijk! >,< Dus, I don't know wat ik wil worden!
JOYCEDIAMOND zei op 27 jan 2009 - 16:42:
Tom's vrouw ^^ ,,
en voor de rest;
ik ben van plan om mijn school tot mijn 19e [/tot het 7e dus x) whih nog 2 jaar ]
af te make en dan verder te gaan studere in de hogeschool voor pyscholoog of de richting media ^^
Tom's vrouw ^^ ,,
en voor de rest;
ik ben van plan om mijn school tot mijn 19e [/tot het 7e dus x) whih nog 2 jaar ]
af te make en dan verder te gaan studere in de hogeschool voor pyscholoog of de richting media ^^
KIKAxSLET zei op 27 jan 2009 - 20:42:
Kun je dat dan doen dan? [studeren voor zodat je bij de media werkt! ö]
Tom's vrouw ^^ ,,
en voor de rest;
Kun je dat dan doen dan? [studeren voor zodat je bij de media werkt! ö]
Hello peepz !
Whatzz up (ojoo)
De vraag :: Wat willen jullie later worden?
iloveyou