Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Outfit of the Day
Outfit of the Day
LxKaulitz zei op 15 maart 2011 - 21:34:
I'll go first!
1. http://twitpic.com/1mw9qh (klik)
2. Mijn daddy's xxl oranje trui, een bodycon skirt H&M, een panty, en zwarte pumps.
I'll go first!
1. http://twitpic.com/1mw9qh (klik)
2. Mijn daddy's xxl oranje trui, een bodycon skirt H&M, een panty, en zwarte pumps.
xjeszell zei op 15 maart 2011 - 21:39:
Hoi Laure, jij bent mooi<3.
Ik heb alleen geen foto van mezelf. Zegmaar. geen duidelijke.
Hoi Laure, jij bent mooi<3.
NaNaa zei op 15 maart 2011 - 21:39:
Hmm. Ik heb m'n kleding nu niet bij me hier. Bij mama. En m'n camera ook niet ><
Zal 't morgen doen! <3
Hmm. Ik heb m'n kleding nu niet bij me hier. Bij mama. En m'n camera ook niet ><
Zal 't morgen doen! <3
Priscilla zei op 15 maart 2011 - 21:39:
Ik heb niet zoveel duidelijke foto`s van kleren die ik aanheb. Ik heb die ene die ik al eerder postte en nog eentje van in de sneeuw paar dagen voor kerst ofzo. :a
1. In de sneeuw. Poosje geleden.
2. Tjah. Omdat ik gewoon altijd wat random uit mn kast pak en bij elkaar aandoe. [:
1. Dit had ik vandaag aan. :a
2. Omdat ja eh. dat rode panterprint ding is al best oud. Maar ik vindt m nog steeds wel leuk. En tjah. Ik zie er meestal nogal zwart uit. ^^
En @ Laure: Ik vind die oversized trui cuwl :3
Ik heb niet zoveel duidelijke foto`s van kleren die ik aanheb. Ik heb die ene die ik al eerder postte en nog eentje van in de sneeuw paar dagen voor kerst ofzo. :a
1. In de sneeuw. Poosje geleden.
2. Tjah. Omdat ik gewoon altijd wat random uit mn kast pak en bij elkaar aandoe. [:
1. Dit had ik vandaag aan. :a
2. Omdat ja eh. dat rode panterprint ding is al best oud. Maar ik vindt m nog steeds wel leuk. En tjah. Ik zie er meestal nogal zwart uit. ^^
En @ Laure: Ik vind die oversized trui cuwl :3
LxKaulitz zei op 15 maart 2011 - 21:39:
Ja nou dit was maar een voorbeeld foto ^^ Was van een jaar geleden or so? haha
Ja nou dit was maar een voorbeeld foto ^^ Was van een jaar geleden or so? haha
YarahartBill zei op 15 maart 2011 - 21:41:
Leuk topic Laure.
Zal morgen wel ff foto posten want ik zie er vandaag niet uit. C:
EDIT; Schrik niet als je een follow recuest krijgt van some random girl. It's me C: [@twitter]
Leuk topic Laure.
Zal morgen wel ff foto posten want ik zie er vandaag niet uit. C:
EDIT; Schrik niet als je een follow recuest krijgt van some random girl. It's me C: [@twitter]
YarahartBill zei op 17 maart 2011 - 14:05:
Wat ik vandaag aan heb:
Een zwart shirtje.
Een zwarte broek.
Een wit dun vestje.
En me Chocolate UGG's
Klik.
Wat ik vandaag aan heb:
Een zwart shirtje.
Een zwarte broek.
Een wit dun vestje.
En me Chocolate UGG's
Klik.
YarahartBill zei op 17 maart 2011 - 16:09:
Dankee, is me zus en ik. Ongv ander half jaar geleden. C:
Dankee, is me zus en ik. Ongv ander half jaar geleden. C:
Na een hevige discussie over kleding, and what to wear; een topic één en al kleding, en wat JIJ draagt.
What to do?
1. Post een foto van jouw outfit, jou kleding, schoenen, sieraden, van top tot teen. Gewoon een duidelijke foto van wat je draagt basically.
2. Vertel ons wat je draagt, waarom, why do you like it? Etcetera!
Misschien zijn er foto's uit verschillende fase's/periodes uit je leven die je kan laten zien wat betreft kleding! Ik bedoel, it changes! Hoe je je nu kleed, is misschien heeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan vijf jaar geleden! So share!
Get inspired!