Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #175
Offtopic #175
MoonRocker zei op 8 jan 2012 - 16:49:
That be pretty song *-*
Alleen Yu kan niet zo goed zingen... ;x
Of in ieder geval niet hard genoeg.
Maar de gitaar is wel mooi
hoi. ik eh. hoi.
That be pretty song *-*
Alleen Yu kan niet zo goed zingen... ;x
Of in ieder geval niet hard genoeg.
Maar de gitaar is wel mooi
YarahartBill zei op 8 jan 2012 - 21:32:
Heallooo. [echo] helloo o o o o o o o o o o.....
Is anybody here?
Heallooo. [echo] helloo o o o o o o o o o o.....
Is anybody here?
CosmicPurple zei op 9 jan 2012 - 12:23:
Iemand lekt lachgas in mijn kamer of doet drugs in mijn appelsap, want ALLES is grappig vandaag.
Iemand lekt lachgas in mijn kamer of doet drugs in mijn appelsap, want ALLES is grappig vandaag.
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 14:17:
APPELSAP. <3
Mumblewumble. Ik kan geen normale zinnen meer produceren, tenminste niet meer dan drie achter elkaar. Geflasht und sooo happy :'D
APPELSAP. <3
Mumblewumble. Ik kan geen normale zinnen meer produceren, tenminste niet meer dan drie achter elkaar. Geflasht und sooo happy :'D
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 15:19:
Mondeling gehaald. Met een 8,5 en ik zat daar te murmelen en te stotteren en mezelf te verontschuldigen en met mijn haar voor mijn ogen en knalrood te zijn. x'[enhetis'istpassiert'.*mierenneuker*] & één van de twee dudes zei: 'En in nagenoeg perfect Duits, dat moet erbij vermeld worden' en toen werd ik dus een tomaat. Een murmelende, stotterende tomaat.
Mondeling gehaald. Met een 8,5 en ik zat daar te murmelen en te stotteren en mezelf te verontschuldigen en met mijn haar voor mijn ogen en knalrood te zijn. x'
NaNaa zei op 9 jan 2012 - 15:33:
sssj. niet op mijn verneukte Duits letten. :'] vooral jíj niet.
maarmhiii. maar. maar. jij bent ook gewoon. goed in Duits. like. héél goed. likelike. a looooooooooooooooooooot. ^^
sssj. niet op mijn verneukte Duits letten. :'] vooral jíj niet.
maarmhiii. maar. maar. jij bent ook gewoon. goed in Duits. like. héél goed. likelike. a looooooooooooooooooooot. ^^
ZeroGravity zei op 9 jan 2012 - 15:38:
Gefeliciteeeeeerd. <3
Ik had een 8.6 op economie, terwijl de toets heel moeilijk was en ik de hele stof [like, zes of zeven hoofdstukken] heb moeten inhalen en de anderen niet. en nu ben ik blij. (:
Gefeliciteeeeeerd. <3
Ik had een 8.6 op economie, terwijl de toets heel moeilijk was en ik de hele stof [like, zes of zeven hoofdstukken] heb moeten inhalen en de anderen niet. en nu ben ik blij. (:
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 15:39:
No way .__. Ik kan het woord 'Hochdeutsch' niet eens íºítspreken. [Like. notevenkidding. daarkreegikpuntenaftrekopbijmijneerstemondeling.] Maar ik ben wel blij. :'D
No way .__. Ik kan het woord 'Hochdeutsch' niet eens íºítspreken. [Like. notevenkidding. daarkreegikpuntenaftrekopbijmijneerstemondeling.] Maar ik ben wel blij. :'D
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 15:40:
Gefeliciteeeeeerd. <3Right back at ya. Gefeliciteerd! :'D
Distance rest its' eyes and truth lies
Just to see me breathing life
Seas of stars will soothe your fears
While you're drowning in your dreams, my dear
-J'lostein ft. Yu Phoenix - Moonflower