Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #182
Offtopic #182
xEmma zei op 11 juni 2012 - 18:29:
Misschien weer per ongeluk verwijderd door een mod? Is een keer eerder gebeurd, als ik me niet vergis.
Misschien weer per ongeluk verwijderd door een mod? Is een keer eerder gebeurd, als ik me niet vergis.
Celestial zei op 11 juni 2012 - 18:30:
Ooh oke maar dan is het toch handig als we een hebben ofniet?
Ooh oke maar dan is het toch handig als we een hebben ofniet?
Rianne zei op 11 juni 2012 - 18:43:
Whahahaa. ik voel me zo stom, omdat ik net voor mijn drumles van 20 minuten make-up opgedaan heb
Whahahaa. ik voel me zo stom, omdat ik net voor mijn drumles van 20 minuten make-up opgedaan heb
xEmma zei op 11 juni 2012 - 19:13:
Whahahaa. ik voel me zo stom, omdat ik net voor mijn drumles van 20 minuten make-up opgedaan hebHet regent hier zo belachelijk hard dat het er waarschijnlijk binnen vijf minuten geheel af zou zijn x)
xEmma zei op 11 juni 2012 - 19:41:
Hier is het nu wel weer over, maar het heeft hier ook geonweerd.
Hier is het nu wel weer over, maar het heeft hier ook geonweerd.
Rianne zei op 11 juni 2012 - 19:50:
Hier ook hoor. Maar ik heb gewoon een fantastische waterproof-mascara. En ik heb gewoon mijn hoofd naar beneden gehouden. Ik moet toegeven trouwens, dat de échte stortbui bezig was tijdens mijn drumles. Dus die heb ik niet gehad.
En hier was maar één donderslag.
(...)Het regent hier zo belachelijk hard dat het er waarschijnlijk binnen vijf minuten geheel af zou zijn x)
Hier ook hoor. Maar ik heb gewoon een fantastische waterproof-mascara. En ik heb gewoon mijn hoofd naar beneden gehouden. Ik moet toegeven trouwens, dat de échte stortbui bezig was tijdens mijn drumles. Dus die heb ik niet gehad.
En hier was maar één donderslag.
xEmma zei op 11 juni 2012 - 20:10:
Ik heb niet geteld, maar het waren er inderdaad niet al te veel. :]
Ik heb niet geteld, maar het waren er inderdaad niet al te veel. :]
Rianne zei op 11 juni 2012 - 20:13:
Lolololol. Interessant onderwerp
Mijn drumles ging hartstikke goed. En ik kan al één partij van One Thing op m'n keyboard. *nietdatditinteressantis*
Lolololol. Interessant onderwerp
Mijn drumles ging hartstikke goed. En ik kan al één partij van One Thing op m'n keyboard. *nietdatditinteressantis*
Gewoon omdat die andere BOEM.PATS verdwenen is