Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Welkom-thuis-Dezh-meeting
Welkom-thuis-Dezh-meeting
MariTom zei op 27 jan 2014 - 20:42:
I really, really want to. Maar als het buiten een vakantie valt wordt het 'm voor mij waarschijnlijk niet :c
I really, really want to. Maar als het buiten een vakantie valt wordt het 'm voor mij waarschijnlijk niet :c
xEmma zei op 27 jan 2014 - 20:46:
Wanneer hebben mensen vakanties? Ik alleen begin maart, verder niet meer. Carnavaaaaaall.
Wanneer hebben mensen vakanties? Ik alleen begin maart, verder niet meer. Carnavaaaaaall.
Bodine zei op 27 jan 2014 - 20:47:
Ik volgende week. Verder niet, dus dat voegt weinig toe. Maar regio noord heeft vanaf 't weekend van de 22e vakantie en zuid/midden t/m.
EDIT; oh shoot. Als dat 23 februari is, kan ik wss niet.
Ik volgende week. Verder niet, dus dat voegt weinig toe. Maar regio noord heeft vanaf 't weekend van de 22e vakantie en zuid/midden t/m.
EDIT; oh shoot. Als dat 23 februari is, kan ik wss niet.
MariTom zei op 27 jan 2014 - 20:49:
Ja, ik heb 22 feb 2014 t/m 2 mrt 2014. Dan zou ik wel kunnen, denk ik.
Ja, ik heb 22 feb 2014 t/m 2 mrt 2014. Dan zou ik wel kunnen, denk ik.
Bodine zei op 27 jan 2014 - 20:52:
Maar als we de 23e nemen, valt 'ie voor al onze middelbare scholieren in de vakantie. Dus dat's wel zo handig, misschien. Als 't Dezh uitkomt.
Maar als we de 23e nemen, valt 'ie voor al onze middelbare scholieren in de vakantie. Dus dat's wel zo handig, misschien. Als 't Dezh uitkomt.
MariTom zei op 27 jan 2014 - 20:53:
Nou, als jullie niet zouden kunnen dan moet je het natuurlijk niet om gaan gooien (:
Nou, als jullie niet zouden kunnen dan moet je het natuurlijk niet om gaan gooien (:
xNadezhda zei op 27 jan 2014 - 20:54:
Mij komt het allemaal wel uit, voor zover ik weet. Nog weinig februariplannen. Weinig maartplannen ook, overigens. I'm flexible. (:
Mij komt het allemaal wel uit, voor zover ik weet. Nog weinig februariplannen. Weinig maartplannen ook, overigens. I'm flexible. (:
MariTom zei op 27 jan 2014 - 20:56:
Awesome guys <3
Ik heb Dezh nog noooooit gezien. Maar dat wil ik al zooo lang.
Awesome guys <3
Ik heb Dezh nog noooooit gezien. Maar dat wil ik al zooo lang.
Onze eigen Dezh komt weer thuis na een half jaar Deutschland, en dat moeten we vieren! Also: we meet.
Wanneer?
23 februari (tussen 13:00 en 14:00 verzamelen op de brug tussen de perronnen)
Waar?
Delft, I assume.
Wie?
- Dezh!
- Emms
- Bodine
- Daan
- Dare
- Hussel
- Tesja