Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #214
Offtopic #214
Eliros zei op 9 maart 2014 - 16:44:
Wait wait wait. BO. BASTILLE. Creys. Ik wil ze zo graag in concert zien want I'm in love with their everything.
Wait wait wait. BO. BASTILLE. Creys. Ik wil ze zo graag in concert zien want I'm in love with their everything.
Bodine zei op 9 maart 2014 - 16:44:
@Dare; nou ja... verkeerde - niet zozeer. Maar 'k heb meer leuke vrienden, hoor. (:
@Elise; ja ja jaaaaa! Ze waren 't voorprogramma van Muse en ik stond daar zo van *____________* en daarna kwam Pompeii ineens heel veel op de radio en al de liefde aaaaaaal de liefde.
@Dare; nou ja... verkeerde - niet zozeer. Maar 'k heb meer leuke vrienden, hoor. (:
@Elise; ja ja jaaaaa! Ze waren 't voorprogramma van Muse en ik stond daar zo van *____________* en daarna kwam Pompeii ineens heel veel op de radio en al de liefde aaaaaaal de liefde.
MariTom zei op 9 maart 2014 - 16:45:
Hahahaha. Dan ga ik gewoon voor Flapniet dat ik die dude ken ofzo, maar shh
En Bastilleeeeee. We gingen Pompeii doen met blacklight en mwhii <3
Hahahaha. Dan ga ik gewoon voor Flap
En Bastilleeeeee. We gingen Pompeii doen met blacklight en mwhii <3
Eliros zei op 9 maart 2014 - 16:48:
Yoooo. Er is een live versie van Pompeii in eh. The British Museum, geloof ik. En die is zo cool en zijn stem is mooi en <333. Sigh. They're an A+ band.
Yoooo. Er is een live versie van Pompeii in eh. The British Museum, geloof ik. En die is zo cool en zijn stem is mooi en <333. Sigh. They're an A+ band.
xEmma zei op 9 maart 2014 - 16:49:
Ik vrees dat ik Bastille al hun liedjes nooit uit elkaar kan houden.
Ik vrees dat ik Bastille al hun liedjes nooit uit elkaar kan houden.
Eliros zei op 9 maart 2014 - 16:50:
Eh. Ik weet niet of ze naar Spanje komen. Ik zal eens kijken. Maar ik ben op het moment gigantisch blut (ik heb twee euro op mijn naam staan) dus ik zal waarschijnlijk toch niet kunnen.
Eh. Ik weet niet of ze naar Spanje komen. Ik zal eens kijken. Maar ik ben op het moment gigantisch blut (ik heb twee euro op mijn naam staan) dus ik zal waarschijnlijk toch niet kunnen.
Kayley zei op 9 maart 2014 - 16:50:
Bastille! *-*
On an unrelated sidenote- wij gaan barbecueën alsof het kei hard zomer is.
Edit: wtf, geen idee waarom dat drie keer geplaatst werd, maar danke voor het spoedige verwijderen, precious mod. <3
Bastille! *-*
On an unrelated sidenote- wij gaan barbecueën alsof het kei hard zomer is.
Edit: wtf, geen idee waarom dat drie keer geplaatst werd, maar danke voor het spoedige verwijderen, precious mod. <3
realMe zei op 9 maart 2014 - 16:53:
zo wat is iedereen hier naar veel concerten geweest *-* Ik wil ook.
Zal alleen niet zo snel gebeuren. Is allemaal heel duur.
Ik heb vandaag ook al ijs gehad bij de ijssalon in de buurt. Die is net geopend weer. Lekker weer vandaag!!!
zo wat is iedereen hier naar veel concerten geweest *-* Ik wil ook.
Zal alleen niet zo snel gebeuren. Is allemaal heel duur.
Ik heb vandaag ook al ijs gehad bij de ijssalon in de buurt. Die is net geopend weer. Lekker weer vandaag!!!
Bodine zei op 9 maart 2014 - 16:54:
Ik zit me nu heel serieus het hoofd te breken over of Flap/Dare al dan niet een match zou zijn.
@Josette; nee hoor. "Grote" artiesten zijn duur, maar er zijn ook genoeg leuke concerten voor < 20 euro.
Ik zit me nu heel serieus het hoofd te breken over of Flap/Dare al dan niet een match zou zijn.
@Josette; nee hoor. "Grote" artiesten zijn duur, maar er zijn ook genoeg leuke concerten voor < 20 euro.
Kayley zei op 9 maart 2014 - 16:55:
@1Dzayn: 'Tuurlijk! Also, what's your name? Ivana?
@Emma: life savior you.
@Josette: Ik wil ook ijs! :c
@1Dzayn: 'Tuurlijk! Also, what's your name? Ivana?
@Emma: life savior you.
@Josette: Ik wil ook ijs! :c