Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Het vragenspel #10
Het vragenspel #10
xcarrotx zei op 2 mei 2015 - 6:04:
Ja, ongeveer de hele avond youtube gekeken met een vriendin, begonnen met Bert Visscher en geëindigd met een vaag nummer dat Limbo heet, was heel gezellig.
Waar wil je op dit moment zijn?
Ja, ongeveer de hele avond youtube gekeken met een vriendin, begonnen met Bert Visscher en geëindigd met een vaag nummer dat Limbo heet, was heel gezellig.
Waar wil je op dit moment zijn?
1Dzayn zei op 2 mei 2015 - 8:36:
Bij m'n beste vriendin, want die heeft weer eens een kuttijd
Hoeveel weken moet je nog naar school?
Bij m'n beste vriendin, want die heeft weer eens een kuttijd
Hoeveel weken moet je nog naar school?
1Dzayn zei op 2 mei 2015 - 17:24:
2 jaar en ruim twee maanden. If I'm correct
Heb je op dit moment een andere haarkleur dan je originele?
2 jaar en ruim twee maanden. If I'm correct
Heb je op dit moment een andere haarkleur dan je originele?
ChantiXAMX zei op 2 mei 2015 - 18:37:
ja officieel heb ik blond haar maar naar heel vaak in bruine tinten verven is het nu een soort lichtbruin/karamel kleur
lees je ook fanfictions in andere talen?
ja officieel heb ik blond haar maar naar heel vaak in bruine tinten verven is het nu een soort lichtbruin/karamel kleur
lees je ook fanfictions in andere talen?
Kayley zei op 2 mei 2015 - 18:42:
Ik lees eigenlijk voornamelijk in het Engels, soms in het Frans of het Spaans.
Welke taal wil je ooit kunnen spreken?
Ik lees eigenlijk voornamelijk in het Engels, soms in het Frans of het Spaans.
Welke taal wil je ooit kunnen spreken?
xDevilBitch zei op 2 mei 2015 - 19:13:
Die ik überhaupt nog niet spreek? Zweeds misschien, want ik overweeg om ooit in Zweden te gaan wonen. Spaans is momenteel mijn target language though.
Naar welk land wil je zeker nog een keer op vakantie?
Die ik überhaupt nog niet spreek? Zweeds misschien, want ik overweeg om ooit in Zweden te gaan wonen. Spaans is momenteel mijn target language though.
Naar welk land wil je zeker nog een keer op vakantie?
xcarrotx zei op 2 mei 2015 - 19:38:
China.
Ga je in de meivakantie nog op vakantie? (Als je meivakantie hebt tenminste)
China.
Ga je in de meivakantie nog op vakantie? (Als je meivakantie hebt tenminste)
Madeliefjuhh zei op 2 mei 2015 - 21:11:
Nee, ik heb wel vakantie. Woensdag komt er wel een vriendin die ik kang niet heb gezien logeren. En dat moet van mijn ouders, haha. Voor de rest, lekker in m'n bed liggen de hele dag.
Wanneer was de laatste keer dat je hard op hebt gelachen en waarom?
Nee, ik heb wel vakantie. Woensdag komt er wel een vriendin die ik kang niet heb gezien logeren. En dat moet van mijn ouders, haha. Voor de rest, lekker in m'n bed liggen de hele dag.
Wanneer was de laatste keer dat je hard op hebt gelachen en waarom?
YarahartBill zei op 2 mei 2015 - 23:08:
Vandaag. Een mevrouw bestelde een broodje Caprese zonder mozzarella. Voor de mensen die dat niet snappen. Dat betekend gewoon dat je een broodje tomaat besteld. En toen moest ik toch wel erg lachen met mijn leidinggevende.
Laatste keer dat je een blaar had?
Vandaag. Een mevrouw bestelde een broodje Caprese zonder mozzarella. Voor de mensen die dat niet snappen. Dat betekend gewoon dat je een broodje tomaat besteld. En toen moest ik toch wel erg lachen met mijn leidinggevende.
Laatste keer dat je een blaar had?
Cynthia zei op 3 mei 2015 - 22:43:
Jup elke dag bijna
Wat zou je doen als je honderd euro ziet liggen op straat, maar je daarvoor het uit iemands jaszak hebt zien vallen?
Jup elke dag bijna
Wat zou je doen als je honderd euro ziet liggen op straat, maar je daarvoor het uit iemands jaszak hebt zien vallen?
Ik ben samen met een vriend de stad in geweest en daarna ergens gaan eten
Welke deo gebruik je op dit moment?