Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » [500] Week #1
[500] Week #1
Eliros zei op 23 aug 2015 - 12:16:
Kan het zijn dat de mods nog meer excited zijn dan heel FF bij elkaar? I think yes.
Kan het zijn dat de mods nog meer excited zijn dan heel FF bij elkaar? I think yes.
MyReflection zei op 23 aug 2015 - 12:21:
Ik kan haast niet wachten tot het morgen is.
Ik kan haast niet wachten tot het morgen is.
Kayley zei op 23 aug 2015 - 12:31:
Bo en ik gaan sowieso om klokslag middernacht ons stukje voor maandag schrijven. :'
Bo en ik gaan sowieso om klokslag middernacht ons stukje voor maandag schrijven. :'
Eliros zei op 23 aug 2015 - 12:35:
Ik doe dat denk ik ook maar, want ik denk niet dat ik kan slapen voordat ik iets heb geschreven.
Ik doe dat denk ik ook maar, want ik denk niet dat ik kan slapen voordat ik iets heb geschreven.
xDevilBitch zei op 23 aug 2015 - 13:12:
MORGEN. <3
Al denk ik dat ik inderdaad maandag ook om klokslag twaalf uur ga doen.
MORGEN. <3
Al denk ik dat ik inderdaad maandag ook om klokslag twaalf uur ga doen.
Kayley zei op 24 aug 2015 - 0:00:
P R O M P T 1
Gebruik de openingszin "Hé, kom jij hier vaker?"
Veel succes!
P R O M P T 1
Gebruik de openingszin "Hé, kom jij hier vaker?"
Veel succes!
xjeszell zei op 24 aug 2015 - 0:52:
Ik word echt telkens door van alles afgeleid maar ga het morgen intypen want ik ben zooooo moe
Ik word echt telkens door van alles afgeleid maar ga het morgen intypen want ik ben zooooo moe
Welkom bij de 500 Challenge! Over twaalf uur beginnen we hiermee, dus hier is het allereerste topic, voor de allereerste week.
Hebben we er zin in?
B E L A N G R I J K
- Post de stukjes die je schrijft (tussen de 450 en 550 woorden) in dit topic. Anders telt het niet.
[- Als je niet online kunt komen maar wel iets geschreven hebt, stuur dan een foto via Whatsapp ofzo, in pb kun je om nummers vragen.]
- Heb heel erg veel plezier.
P R O M P T S
- maandag: gebruik de openingszin, "hé, kom jij hier vaker?"
- dinsdag: beschrijf de eerste zin die personage A ooit tegen personage B zei, en de situatie er rond.
- woensdag: schrijf het eerste gesprek dat personage A heeft met personage(s) B(/C/D/...) nadat hij/zij terugkomt van iets.
- donderdag: beschrijf personages A/B/C/... die er zijn op de openingsnacht/-dag van iets.
- vrijdag: personage A vindt een opening/doorgang in de muur en besluit dat personage(s) B(/C/...) mee moet(en) gaan kijken.
- zaterdag: personage A zit in het bandje dat de openingsact verzorgt voor een deel van de wereldtournee van de band van personage B.
- zondag: open je stukje met de zin: "Het houdt/hield maar niet op met regenen."
T U S S E N S T A N D
1. Kay - 11,5
2. Bo - 10,7
3. Dezh - 10
4. Elise - 9,4
5. Daan - 8,7
6. Misty - 8,6
7. Ivana - 7,7
8. Merula - 7,6
9. Juul - 7,5
10. Kirsten - 6,6
11. Cynthia - 5