Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #246
Offtopic #246
xjeszell zei op 22 okt 2015 - 13:27:
@Jen; nope, nooit gehad. Maar misschien werkt kauwgom somehow idd. Vind 't zoooo zuur tho, ik was zo enthousiast hahah
@Jen; nope, nooit gehad. Maar misschien werkt kauwgom somehow idd. Vind 't zoooo zuur tho, ik was zo enthousiast hahah
1Dzayn zei op 22 okt 2015 - 13:48:
Ik ga vanavond naar de ed sheeran film met een vriendin en nu doen we een middagje stad en eten ervoor. I missed her so yay
Ik ga vanavond naar de ed sheeran film met een vriendin en nu doen we een middagje stad en eten ervoor. I missed her so yay
Chayenne zei op 22 okt 2015 - 13:52:
Woow wait what? Ed Sheeran heeft een film 0.0?
Oops. Missed something...
Woow wait what? Ed Sheeran heeft een film 0.0?
Oops. Missed something...
YarahartBill zei op 22 okt 2015 - 16:17:
@Iv; het is toch een soort concert film? Zoals This is Us. Alleen dan met minder privé dingen erbij??
@Iv; het is toch een soort concert film? Zoals This is Us. Alleen dan met minder privé dingen erbij??
1Dzayn zei op 22 okt 2015 - 18:14:
Klopt idd. Wij gaan dan naar de premiere, dus we krijgen ook stukken van de ed-carpet te zien
Klopt idd. Wij gaan dan naar de premiere, dus we krijgen ook stukken van de ed-carpet te zien
YarahartBill zei op 22 okt 2015 - 21:02:
Ze heel erg aardig, heeft een goed gevoel voor humor en we hebben dezelfde interesse.
Ze heel erg aardig, heeft een goed gevoel voor humor en we hebben dezelfde interesse.
xjeszell zei op 22 okt 2015 - 21:03:
Ooooh vertel je ons hoe t was?^^ have fun alvast!
Ooooh vertel je ons hoe t was?^^ have fun alvast!
1Dzayn zei op 23 okt 2015 - 8:46:
Ik doe vandaag weer theorie examen. Laten we hopen dat ik het nu wel haal
Ik doe vandaag weer theorie examen. Laten we hopen dat ik het nu wel haal
oh boy, ik kan me de laatste keer dat ik een offtopic opende niet herinneren