Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic
Depressie-topic
Geesz zei op 4 aug 2010 - 14:16:
Ik ben gepest op de basisschool en de eerste twee jaar op de middelbare school. Sinds ik ben afgestroomd, heb ik er nauwelijks meer last van. :]
Ik ben gepest op de basisschool en de eerste twee jaar op de middelbare school. Sinds ik ben afgestroomd, heb ik er nauwelijks meer last van. :]
xSoParanoid zei op 4 aug 2010 - 14:32:
Hmm soms maken ze bij mij ook stomme opmerkingen, maar dat boeit me dus echt niet he >< ik heb best schijt gekregen ik negeer iedereen.
en ik ben aan het leren om me bek open te trekken. niet meer bang!
Hmm soms maken ze bij mij ook stomme opmerkingen, maar dat boeit me dus echt niet he >< ik heb best schijt gekregen ik negeer iedereen.
en ik ben aan het leren om me bek open te trekken. niet meer bang!
Kayley zei op 4 aug 2010 - 14:47:
Ik ben gepest geweest sinds de laatste kleuterklas en het is nu nog steeds bezig. Alleen raakt het me nu nog nauwelijks.
Ik ben gepest geweest sinds de laatste kleuterklas en het is nu nog steeds bezig. Alleen raakt het me nu nog nauwelijks.
xSoParanoid zei op 4 aug 2010 - 14:55:
ik haat da x.x, TAAA maar ik krijg woeden aanvallen alleen die hebben ze nog niet gezien. op de basisschool wel :3 paarkeer. ze zijn wel bang geworden...
ik haat da x.x, TAAA maar ik krijg woeden aanvallen alleen die hebben ze nog niet gezien. op de basisschool wel :3 paarkeer. ze zijn wel bang geworden...
xDevilBitch zei op 4 aug 2010 - 22:49:
Mijn pestverleden wil je niet eens horen. Zowel, offtopic 25, daar staat het grootste deel [iig, het basisschooldeel].
Mijn pestverleden wil je niet eens horen. Zowel, offtopic 25, daar staat het grootste deel [iig, het basisschooldeel].
KolaLollie zei op 4 aug 2010 - 23:06:
ikbenmoeenikwilslapenmaarikkannietslapenwantallesvoeltleeg.
*zeurzeur*
ikbenmoeenikwilslapenmaarikkannietslapenwantallesvoeltleeg.
*zeurzeur*
NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:09:
Mijn pestverleden is ook niet echt een pretje...
Over anderhalve week school, en ik ben echt als de dood.
Mijn pestverleden is ook niet echt een pretje...
Over anderhalve week school, en ik ben echt als de dood.
NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:12:
Ja, absurd vroeg. ><
Edit: Kidding. Na deze week nog twee weken.Opluchting!
Ja, absurd vroeg. ><
Edit: Kidding. Na deze week nog twee weken.
xSoParanoid zei op 5 aug 2010 - 12:03:
wrrm pesten ze jou O__O Je bent fucking beatifull.
JALOERZ! dat zijn ze haha.
oke wat pesten ze je eigenlijk mee?
Ja, absurd vroeg. ><
Edit: Kidding. Na deze week nog twee weken.Opluchting!
wrrm pesten ze jou O__O Je bent fucking beatifull.
JALOERZ! dat zijn ze haha.
oke wat pesten ze je eigenlijk mee?
xDevilBitch zei op 8 aug 2010 - 20:36:
Vakantie blues, bah!
Je kunt hier drie minuten douchen, maar het duurt minstens een minuut voor het water warmer is dan 'steenkoud'. De deuren van de toiletten gaan naar binnen open en dat past precies, zolang er maar geen mens binnen staat.
En waarom gaan we op zondag een stadje bekijken? Serieus, al die leuke winkels, dicht! Er was daar zelfs een mangawinkeltje <3
En ik mis jullie allemaal. *zucht*
Vakantie blues, bah!
Je kunt hier drie minuten douchen, maar het duurt minstens een minuut voor het water warmer is dan 'steenkoud'. De deuren van de toiletten gaan naar binnen open en dat past precies, zolang er maar geen mens binnen staat.
En waarom gaan we op zondag een stadje bekijken? Serieus, al die leuke winkels, dicht! Er was daar zelfs een mangawinkeltje <3
En ik mis jullie allemaal. *zucht*
jorinloveth zei op 8 aug 2010 - 23:12:
waarom kan ik geen geld tellen en klok lezen?
ik voel me echt zo dom *zucht*
ik heb een rekenstoornis
moet binnekort waarschijnlijk wéér zo een stomme test doen
ik heb die al 2 keer moeten doen *zucht*
ik haat het dat ik niet normaal kan rekenen.
dat is super gíªnant.
waarom kan ik geen geld tellen en klok lezen?
ik voel me echt zo dom *zucht*
ik heb een rekenstoornis
moet binnekort waarschijnlijk wéér zo een stomme test doen
ik heb die al 2 keer moeten doen *zucht*
ik haat het dat ik niet normaal kan rekenen.
dat is super gíªnant.
MoonRocker zei op 8 aug 2010 - 23:16:
Heb je dan misschien dyscalculie [ofzoiets]?
En trouwens, je kan niet overal goed in zijn<3
Heb je dan misschien dyscalculie [ofzoiets]?
En trouwens, je kan niet overal goed in zijn<3
jorinloveth zei op 8 aug 2010 - 23:20:
ja, dat is echt zo veselijk gíªnant><
vooral op school en dan had ik nog eens 5 uur wiskunde op een week x']
vijf uur afzien><
laatst op vakantie moest ik geld tellen voor een tijdschrift
het was helemaal geen groot bedrag, 6 euro
ik kreeg mijn geld niet geteld, echt gíªnant want ik panikeerde en toen moest mijn moeder mijn geld tellen.
ik ben bijna 15, zelfs mijn broertje kan dat beter als ik.
het heeft wel 1 voordeel gehad, daardoor moest ik blijven zitten, dat is wel geen voordeel, maar ik raakte toen mijn vrienden kwijt, maar toen leerde ik TH kennen, en als ik hen niet had leren kennen had ik Tosca en Makbule zeker niet leren kennen en was ik nu nog steeds vriendloos [:
en zat ik hier niet op ff x']
ja, dat is echt zo veselijk gíªnant><
vooral op school en dan had ik nog eens 5 uur wiskunde op een week x']
vijf uur afzien><
laatst op vakantie moest ik geld tellen voor een tijdschrift
het was helemaal geen groot bedrag, 6 euro
ik kreeg mijn geld niet geteld, echt gíªnant want ik panikeerde en toen moest mijn moeder mijn geld tellen.
ik ben bijna 15, zelfs mijn broertje kan dat beter als ik.
het heeft wel 1 voordeel gehad, daardoor moest ik blijven zitten, dat is wel geen voordeel, maar ik raakte toen mijn vrienden kwijt, maar toen leerde ik TH kennen, en als ik hen niet had leren kennen had ik Tosca en Makbule zeker niet leren kennen en was ik nu nog steeds vriendloos [:
en zat ik hier niet op ff x']
Hét topic om al je gezeur, liefdesverdriet, pijntjes, onbegrip en andere vervelende gevoelens te ventileren tegen de luisterende oren van FanFic.nl.