Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 26
Offtopic 26
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 21:37:
Anders doe ik net alsof ik ergens anders heenga. Kan mij t schelen.. I wil gewoon
Anders doe ik net alsof ik ergens anders heenga. Kan mij t schelen.. I wil gewoon
KolaLollie zei op 18 maart 2010 - 21:37:
IKMOETMOGEN. <33
entrouwens - de NASA is cewl, mijnjeugdwasteperfectomwaartezijn, ikmoesthuilentoenPlutogeenplaneetmeerwas [wí¡at? ikwas - like - zeven? zoiets? ^^''] enenen. ga je buren vast maar condoleren met zichzelf. :x
IKMOETMOGEN. <33
entrouwens - de NASA is cewl, mijnjeugdwasteperfectomwaartezijn, ikmoesthuilentoenPlutogeenplaneetmeerwas [wí¡at? ikwas - like - zeven? zoiets? ^^''] enenen. ga je buren vast maar condoleren met zichzelf. :x
BABBELICIOUS zei op 18 maart 2010 - 21:38:
Weetje. Misschien dat als je dat nu al tegen je buren zegt, ze dan wel op vakantie gaan
Weetje. Misschien dat als je dat nu al tegen je buren zegt, ze dan wel op vakantie gaan
CosmicPurple zei op 18 maart 2010 - 21:41:
Mijn buurvrouw is een bejaarde, halfdove weduwe die tot midden in de nacht piano speelt, en aan de andere kant zit een postkantoor. I think we'll be okay
Mijn buurvrouw is een bejaarde, halfdove weduwe die tot midden in de nacht piano speelt, en aan de andere kant zit een postkantoor. I think we'll be okay
Kayley zei op 18 maart 2010 - 21:44:
Ik ga het binnenkort maar eens vragen, maar dat heb ik ooit al eens gedaan.
Want je had het al eens voorgesteld vlak na de allereerste meeting, en toen had ik het al eens subtiel laten vallen. ^^
Ik ga het binnenkort maar eens vragen, maar dat heb ik ooit al eens gedaan.
Want je had het al eens voorgesteld vlak na de allereerste meeting, en toen had ik het al eens subtiel laten vallen. ^^
NaNaa zei op 18 maart 2010 - 21:44:
Ik heb het direct gevraagd.
"Jahoor"
Soms vind ik ze wel heel erg chill <3
Ik heb het direct gevraagd.
"Jahoor"
Soms vind ik ze wel heel erg chill <3
KolaLollie zei op 18 maart 2010 - 21:46:
ikzei 'MAAAAAAAAM? kunnenwealsjealsjealsjeblieftde19enognietopvakantiegaan?'
enzijzei 'waarom?'
enikzei 'datisdemeeting.'
enzijzei 'oh.'