Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 33
Offtopic 33
Kayley zei op 28 maart 2010 - 19:45:
Ik heb trouwens vorige nacht zó vreemd gedroomd. o.o
En het vreemdste is nog wel dat ik het totaal niet erg vindt wí¡t ik heb gedroomd.
En het vreemdste is nog wel dat ik het totaal niet erg vindt wí¡t ik heb gedroomd.
LxKaulitz zei op 28 maart 2010 - 19:51:
Nu ben ik nieuwsgierig.
Nu ben ik nieuwsgierig.
MoonRocker zei op 28 maart 2010 - 19:54:
@Mak: Nu je dat zo zegt... Heb jij niet hetzelfde boek als ik? o.o"
@Kay: ik had ook een vreemde droom. Maar dan meer grappig-vreemd. En nu ben ik nieuwsgierig naar jouw droom?
@Mak: Nu je dat zo zegt... Heb jij niet hetzelfde boek als ik? o.o"
@Kay: ik had ook een vreemde droom. Maar dan meer grappig-vreemd. En nu ben ik nieuwsgierig naar jouw droom?
Kayley zei op 28 maart 2010 - 19:58:
Dus. Ik droomde dat Bieke en ik op het concert van Lady GaGa waren, 18 mei in het Sportpaleis. We stonden eigenlijk best goed. Helemaal vooraan, in de hoek gevormd door het podium en de catwalk. We stonden recht naast de catwalk.
Lady GaGa was een liedje aan het zingen. (Dat is eigenlijk het enige dat ik vergeten ben, wat ze zong) en ze liep over de catwalk. Dus ik steek mijn hand uit, in de hoop dat ze die zou aanraken, maar dat deed ze niet. Bij de mensen naast mij wel maar expres bij mij niet.
Dus toen stond ik daar depri te wezen maar Bieke porde me in mijn zij. Ik keek opzij. Daar stond ze dan, op de catwalk, naast mij. Dus ze trok me op dat podium en toen kuste ze mij. En het werd plots echt stil. Wel logisch natuurlijk.
Maar dus. Toen trok ze me over het podium en kwamen we in de coulissen, en daar gingen we door een deur en daar stond al een taxi te wachten. Dus daar kropen we in.
En toen we wegreden, legde ze haar hand op mijn been en toen werd ik wakker.
Dus. Ik droomde dat Bieke en ik op het concert van Lady GaGa waren, 18 mei in het Sportpaleis. We stonden eigenlijk best goed. Helemaal vooraan, in de hoek gevormd door het podium en de catwalk. We stonden recht naast de catwalk.
Lady GaGa was een liedje aan het zingen. (Dat is eigenlijk het enige dat ik vergeten ben, wat ze zong) en ze liep over de catwalk. Dus ik steek mijn hand uit, in de hoop dat ze die zou aanraken, maar dat deed ze niet. Bij de mensen naast mij wel maar expres bij mij niet.
Dus toen stond ik daar depri te wezen maar Bieke porde me in mijn zij. Ik keek opzij. Daar stond ze dan, op de catwalk, naast mij. Dus ze trok me op dat podium en toen kuste ze mij. En het werd plots echt stil. Wel logisch natuurlijk.
Maar dus. Toen trok ze me over het podium en kwamen we in de coulissen, en daar gingen we door een deur en daar stond al een taxi te wachten. Dus daar kropen we in.
LxKaulitz zei op 28 maart 2010 - 19:59:
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
dat zou ik ook niet erg vinden dus geef je groot gelijk
Kayley zei op 28 maart 2010 - 20:02:
Haha. ^^
Ik vond het stiekem wel jammer dat ik wakker werd. Ik wil wel weten waarom dé Lady GaGa precies mij uit het publiek trekt en met mij de hort op gaat. o.o
(...)
Haha. ^^
Ik vond het stiekem wel jammer dat ik wakker werd. Ik wil wel weten waarom dé Lady GaGa precies mij uit het publiek trekt en met mij de hort op gaat. o.o
MoonRocker zei op 28 maart 2010 - 20:09:
Omdat ze vond dat jij daar vooraan het podium moest staan en haar opvallen :'
(...)
Haha. ^^
Omdat ze vond dat jij daar vooraan het podium moest staan en haar opvallen :'
VampireFangs zei op 28 maart 2010 - 20:22:
Kay. Denk je dat je het uit kan leggen?x']
Ik snap wel dat het evenredig x2 gaat blablabla. Voor de rest snap ik het niet o.o
@Juuul: Nask?x']
De uitrekking van een veer weet ik nog. o.o
Dat hadden wij vorig jaar ook.
Ik snap wel dat het evenredig x2 gaat blablabla. Voor de rest snap ik het niet o.o
Kayley zei op 28 maart 2010 - 20:24:
Uhm
Kweet niet.
(...)
Uhm
Kweet niet.
VampireFangs zei op 28 maart 2010 - 20:26:
I guess x']
Leerjaar 2 :x
@Mak: van EPN?
Edit: hoera, ik het 2222 forumberichten :]
I guess x']
Leerjaar 2 :x
LxKaulitz zei op 28 maart 2010 - 20:26:
Gebeurd altijd wanneer er iets spannends gebeurt
(...)
Haha. ^^
Gebeurd altijd wanneer er iets spannends gebeurt
MoonRocker zei op 28 maart 2010 - 20:28:
@Mak: Natuurkunde Overal of Nask Overal [eenvandietwee?]
@Mak: Natuurkunde Overal of Nask Overal [eenvandietwee?]
VampireFangs zei op 28 maart 2010 - 20:29:
Nask overal. Denk ik x]
Ik heb 'm zwart gekaft dus dat zie ik sowieso niet o.o
*slaat boek open*
Edit:
Natuur- en scheikunde overal.
Nask 2 Havo/vwo, eh ja. Maar ik doe vwo TTO dus ja :x
Nask overal. Denk ik x]