Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » Challenges
Challenges
Roxyfictioon zei op 14 april 2010 - 20:08:
Heey, ik ben bezig met mijn challenge, maar ik kan ze toch nog niet op de pc zetten. Kan je me er nog een paar geven? Ik zit echt vol fantasie..
Heey, ik ben bezig met mijn challenge, maar ik kan ze toch nog niet op de pc zetten. Kan je me er nog een paar geven? Ik zit echt vol fantasie..
Roxyfictioon zei op 14 april 2010 - 20:08:
missxangel zei op 16 april 2010 - 14:42:
Kay mag ik misschien van jou een fanfic over Taylor Lautner?? Kheb er nu al twee, maar mijn inspi is ver te zoeken alvast bedankt
Kay mag ik misschien van jou een fanfic over Taylor Lautner?? Kheb er nu al twee, maar mijn inspi is ver te zoeken alvast bedankt
neversay zei op 17 april 2010 - 19:34:
Hmm ja. nou.
Zou je iets willen bedenken voor mij? Het liefst geen fanfiction. Verder geen voorkeuren (:
Hmm ja. nou.
Zou je iets willen bedenken voor mij? Het liefst geen fanfiction. Verder geen voorkeuren (:
Kayley zei op 17 april 2010 - 19:47:
Voor Angela:
Voor Mascha:
Randomness op en top!
@Angela en Roxy: Ik ben geen vervanging voor jullie eigen fantasie. Het is niet de bedoeling dat je een hele hoop challenges vraagt tegelijkertijd. Daarom stel ik nu een maximum van twee challenges per moment in, als je er een hebt afgerond, kan je een nieuwe vragen.
Ik ben ook geen vat vol ideeën en ik wil zelf ook nog wat fantasie overhouden voor mijn eigen story's.
Voor Angela:
http://backseatcuddler.com/wp-content/uploads/2009/05/taylor-lautner-and-selena-gomez.jpg
Een 3-shot van elk deel minimum 500 woorden.
Het eerste deel moet gaan over de periode voor die dag, het derde deel over wat er na die dag kwam. Het tweede vanzelfsprekend over de dag waarin die foto genomen werd.
Wat deden Taylor en Selena samen, wat zeiden ze tegen elkaar en wat dachten ze? En wat deden ze toen ze gespot werden door de paparazzi?
Voor Mascha:
Het gebeurt vaak genoeg dat je tijdens de les even wegdroomt, of tijdens lange autoritten even indommelt, maar echt kwaad kan dat niet.
Tenzij er nadien dingen veranderen.
Het is heel vaag omschreven, maar dat is ook de bedoeling. Misschien wel cliché, maar dan is het aan jou om het toch origineel te maken. En veel hangt natuurlijk af van hóe je het schrijft.
Geen minimum maar wel een maximum van 7500 woorden.
Randomness op en top!
@Angela en Roxy: Ik ben geen vervanging voor jullie eigen fantasie. Het is niet de bedoeling dat je een hele hoop challenges vraagt tegelijkertijd. Daarom stel ik nu een maximum van twee challenges per moment in, als je er een hebt afgerond, kan je een nieuwe vragen.
Ik ben ook geen vat vol ideeën en ik wil zelf ook nog wat fantasie overhouden voor mijn eigen story's.
VampireFangs zei op 17 april 2010 - 20:01:
Ik was al benieuwd wanneer je dat zou zeggen Kay x']
Lijkt me echt niet goed voor je eigen fantasie namelijk, zoveel dingen weg geven 8D
Lijkt me echt niet goed voor je eigen fantasie namelijk, zoveel dingen weg geven 8D
Kayley zei op 17 april 2010 - 20:03:
Haha, nee, ik heb er net problemen mee ondervonden dat fantaseren nu bijna onmogelijk begint te worden. Best vreemd, veel van de ideeën die ik heb gegeven hebben totaal niets te maken met wat ik schrijf.
EDIT: Maar ik ben wel blij dat ik dit doe hoor. ^^
Zeker als ik dan lees wat er van gemaakt is. ^^
Lijkt me echt niet goed voor je eigen fantasy namelijk, zoveel dingen weggeven 8D
Haha, nee, ik heb er net problemen mee ondervonden dat fantaseren nu bijna onmogelijk begint te worden. Best vreemd, veel van de ideeën die ik heb gegeven hebben totaal niets te maken met wat ik schrijf.
EDIT: Maar ik ben wel blij dat ik dit doe hoor. ^^
Zeker als ik dan lees wat er van gemaakt is. ^^
missxangel zei op 18 april 2010 - 0:42:
Sorry kay
Ik zal eerst al mijn challenges schrijven en dan proberen per een te schrijven
Nogmaals sorry
I didn't want to use you, only because your ideas are amazing.
Sorry kay
Ik zal eerst al mijn challenges schrijven en dan proberen per een te schrijven
Nogmaals sorry
I didn't want to use you, only because your ideas are amazing.
miniboesz zei op 18 april 2010 - 21:27:
Ik wil wel een opdrachtje, maar iig niet iets over een bekend iemand ofsow, daar heb ik een hekel aan
Ik wil wel een opdrachtje, maar iig niet iets over een bekend iemand ofsow, daar heb ik een hekel aan
missxangel zei op 18 april 2010 - 22:21:
Hope you like it
Voor Kay
I’ll never talk again
Oh boy you’ve left me speechless
You’ve left me speechless, so speechless
I’ll never love again
Oh boy you’ve left me speechless
You’ve left me speechless, so speechless
Ja idd, Vanity Beschrijft waarom ze dit schreef, wanneer en wat er daarna gebeuren. Dit mag in een vorm van een sa van minimaal 1500 woorden of in een 2-shot van elk 1000 woorden, lukt je vast wel
Hope you like it
Wat is nu net de bedoeling?
Ik verzin een opdracht als jullie zeggen dat je er een wilt.
Wat moet ik dan weten?
Persoon/Band/Artiest als je bijvoorbeeld alleen maar over Tokio Hotel wilt schrijven, of alleen maar over professor Sneep uit Harry Potter (het is maar een voorbeeld), als je geen voorkeur hebt, mag je dat ook zeggen.
Als er trouwens iets is wat je absoluut níet wilt schrijven, moet je dat ook zeggen. Als je bijvoorbeeld absoluut niet tegen Twincest kan, dan moet je dat zeggen.
Maximum 2 challenges per persoon. Een afgerond = Kans om een nieuwe te vragen.
Afgeronde challenges