Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Het dilemmaspel :3
Het dilemmaspel :3
KolaLollie zei op 17 mei 2010 - 20:50:
SCHAAPSCHAAPSCHAAPSCHAAP. <3
[laatme. schapenzijncewl.]
drop of chocola?
SCHAAPSCHAAPSCHAAPSCHAAP. <3
[laatme. schapenzijncewl.]
drop of chocola?
Monster23 zei op 18 mei 2010 - 16:44:
Nou, eerst op mn computer, luisteren of het leuk is, en daarna de CD kopen
Duur maar goed of goedkoop en matig (maakt niet uit met wat, koekjes, water, limonade, concertkaartjes...)
Nou, eerst op mn computer, luisteren of het leuk is, en daarna de CD kopen
Duur maar goed of goedkoop en matig (maakt niet uit met wat, koekjes, water, limonade, concertkaartjes...)
CosmicPurple zei op 18 mei 2010 - 17:02:
Autooooo! Love mah car, en ik kan niet met een motor rijden. Op een motor zou ik trouwens liever achterop zitten, en dat lijkt me wel leuk, maar aan een auto heb je meer enzo... behalve in de file, dan is een motor wel handig. Maar het is ook een stuk minder veilig. Hoewel, met de auto kan je ook ongelukken hebben. Maar afgewogen is een auto veiliger. Als je je gordel draagt. En niet rijdt als een dronken gek. Maar dat laatste geldt ook voor motors. Oh, en een auto heeft een kofferbak, dus daar kan je mee op reis, heel ver weg, en erin slapen. Maar een motor ziet er stoerder uit. Misschien moet ik mijn auto laten pimpen op MTV... Of nee, toch maar niet. Laten we het maar gewoon op auto houden, ja.
Sociale angst of allergisch voor dieren?
Autooooo! Love mah car, en ik kan niet met een motor rijden. Op een motor zou ik trouwens liever achterop zitten, en dat lijkt me wel leuk, maar aan een auto heb je meer enzo... behalve in de file, dan is een motor wel handig. Maar het is ook een stuk minder veilig. Hoewel, met de auto kan je ook ongelukken hebben. Maar afgewogen is een auto veiliger. Als je je gordel draagt. En niet rijdt als een dronken gek. Maar dat laatste geldt ook voor motors. Oh, en een auto heeft een kofferbak, dus daar kan je mee op reis, heel ver weg, en erin slapen. Maar een motor ziet er stoerder uit. Misschien moet ik mijn auto laten pimpen op MTV... Of nee, toch maar niet. Laten we het maar gewoon op auto houden, ja.
Sociale angst of allergisch voor dieren?
miniboesz zei op 18 mei 2010 - 17:03:
allergisch voor dieren, helaas heb ik het allebei, verdomme
waar sloeg dat allemaal op captain?
engheid of raarheid?
allergisch voor dieren, helaas heb ik het allebei, verdomme
waar sloeg dat allemaal op captain?
engheid of raarheid?
-Voorbeeld-
Pietje:
Koekjes of chocola
Jantje:
Chocola