Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 98
Offtopic 98
Kayley zei op 14 sep 2010 - 22:12:
Ik ga ook slapen. Naja, naar bed gaan. iPod ligt al onder mijn hoofdkussen te wachten.
Ik ga ook slapen. Naja, naar bed gaan. iPod ligt al onder mijn hoofdkussen te wachten.
xjeszell zei op 14 sep 2010 - 22:14:
Heeft jouw iPod ook een naam, Kay?^^
Bodine zei op 14 sep 2010 - 22:14:
Oh. Ik vroeg me namelijk af wanneer mijn humeur die temperatuur gaat bereiken.
Ben je dan dood, als je humeur gelijk is aan het absolute nulpunt? Want bij die temperatuur staan alle moluculen stil.
Dacht ik. Dan toch.
Slaapwel^^
@Bodine; keine Ahnung.. Sorry ^^
Oh. Ik vroeg me namelijk af wanneer mijn humeur die temperatuur gaat bereiken.
Ben je dan dood, als je humeur gelijk is aan het absolute nulpunt? Want bij die temperatuur staan alle moluculen stil.
Dacht ik. Dan toch.
xjeszell zei op 14 sep 2010 - 22:23:
Hopelijk bereikt je humeur die temperatuur nooit. :x.
Hopelijk bereikt je humeur die temperatuur nooit. :x.
Kayley zei op 14 sep 2010 - 22:29:
Jhua ^^ hij heet Tom.
Jouwe dan?
(...)
Jhua ^^ hij heet Tom.
Jouwe dan?
missxangel zei op 14 sep 2010 - 22:36:
Wjahhaa kvond dat eerst zo raar, je iPod een naam geven maar kheb mijn nano nu ook een naam gegeven en tis eigenlijk best leuk Voor mijn touch heb ik ook wel een naam maar die gebruik ik niet of nauwelijks..
Wjahhaa kvond dat eerst zo raar, je iPod een naam geven maar kheb mijn nano nu ook een naam gegeven en tis eigenlijk best leuk Voor mijn touch heb ik ook wel een naam maar die gebruik ik niet of nauwelijks..
xjeszell zei op 14 sep 2010 - 22:39:
Hoe heten ze? 8D
Hoe heten ze? 8D
missxangel zei op 14 sep 2010 - 22:50:
Nou eigenlijk heette mijn nano Anne-fleur maar kvond 'm niet mooi, dus mijn nano heet Fleur en mijn touch moet het maar even doen met Anne
Nou eigenlijk heette mijn nano Anne-fleur maar kvond 'm niet mooi, dus mijn nano heet Fleur en mijn touch moet het maar even doen met Anne
MoonRocker zei op 14 sep 2010 - 22:53:
@Bo: -273 C is inderdaad het absolute nulpunt (: [dat is zowat het enige dat ik nog weet van natuurkunde van vorig jaar, haha x'D]
@Ang: OMG iPod Touch *kwijl*
@Bo: -273 C is inderdaad het absolute nulpunt (: [dat is zowat het enige dat ik nog weet van natuurkunde van vorig jaar, haha x'D]
@Ang: OMG iPod Touch *kwijl*
TWINcest zei op 14 sep 2010 - 22:55:
Als ik mn nieuwe salaris binnen heb, wil ik maybe de nieuwe touch kopen :]
Als ik mn nieuwe salaris binnen heb, wil ik maybe de nieuwe touch kopen :]
Hello 8'D
Bijna 100!!