Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 125
Offtopic 125
jorinloveth zei op 10 dec 2010 - 13:30:
@Kayley:
neeh, frans zuigt enorm><
@Anke:
daarom waart ge zo laat klaar, ge had 2 vakken x']
ik was om 10 na 10 al weg xp
kben nog in de free record shop langs geweest om te kijken als de best of cd er lag en ik heb hem vast gehad, maar had geen geld bij><
nu mag ik hem maandag wel al kopen van mijn moeder 8D
@Kayley:
neeh, frans zuigt enorm><
@Anke:
daarom waart ge zo laat klaar, ge had 2 vakken x']
ik was om 10 na 10 al weg xp
kben nog in de free record shop langs geweest om te kijken als de best of cd er lag en ik heb hem vast gehad, maar had geen geld bij><
nu mag ik hem maandag wel al kopen van mijn moeder 8D
MoonRocker zei op 10 dec 2010 - 13:37:
Ik heb een tip voor iedereen: gooi NOOIT je brood met hagelslag/suiker/whatever van je bord af. Het opruimen is NIET leuk. *grom,flauwehagelslagdingetjes*
Ik heb een tip voor iedereen: gooi NOOIT je brood met hagelslag/suiker/whatever van je bord af. Het opruimen is NIET leuk. *grom,flauwehagelslagdingetjes*
KaulitzFreak zei op 10 dec 2010 - 13:54:
@jorinde; ja idd! Het was echt zo stom want ik mocht pas om 12 uur naar buiten, maar ik was om 11 uur al klaar!!
-en dat hebben mijn kladblaadjes geweten...-
@jorinde; ja idd! Het was echt zo stom want ik mocht pas om 12 uur naar buiten, maar ik was om 11 uur al klaar!!
-en dat hebben mijn kladblaadjes geweten...-
jorinloveth zei op 10 dec 2010 - 13:56:
ahaha XD
ik had op mijn kladblad een stekmannetje getekend x']
voor de rest stond er niets op xp
ahaha XD
ik had op mijn kladblad een stekmannetje getekend x']
voor de rest stond er niets op xp
KaulitzFreak zei op 10 dec 2010 - 14:02:
Het was echt geweldig in onze zaal
iedereen was veel te vroeg klaar, en dan gingen mensen om de krant vragen om hem te lezen, of de puzzles op te lossen
en bij de eerste blok, wilde de meeste hun muziek nog nakijken en dan zat iedereen Phillip te roepen te te vragen ' wilt ge mijn muziek uit mijn rugzak halen?' En dan moest Philip iedereen zijn rugzak gaan zoeken en zijn muziek brengen
Het was echt geweldig in onze zaal
iedereen was veel te vroeg klaar, en dan gingen mensen om de krant vragen om hem te lezen, of de puzzles op te lossen
en bij de eerste blok, wilde de meeste hun muziek nog nakijken en dan zat iedereen Phillip te roepen te te vragen ' wilt ge mijn muziek uit mijn rugzak halen?' En dan moest Philip iedereen zijn rugzak gaan zoeken en zijn muziek brengen
jorinloveth zei op 10 dec 2010 - 14:06:
haha x']
wij waren ook allemaal vroeg klaar en toen wilde we galgje spelen, maar dat mocht niet en toen ging nathalie een of andere domme puzzel uit haar boekje op het bord schrijven en ik heb toen mijn kop mijn bank gelegd en heb geslapen en ik heb wat op de bank zitten tekenen x']
en ik had op mijn kladblad nog geschreven dat frans stom was, maar ik had het weer afgegomd omdat we dat moesten afgeven XD
haha x']
wij waren ook allemaal vroeg klaar en toen wilde we galgje spelen, maar dat mocht niet en toen ging nathalie een of andere domme puzzel uit haar boekje op het bord schrijven en ik heb toen mijn kop mijn bank gelegd en heb geslapen en ik heb wat op de bank zitten tekenen x']
en ik had op mijn kladblad nog geschreven dat frans stom was, maar ik had het weer afgegomd omdat we dat moesten afgeven XD
jorinloveth zei op 10 dec 2010 - 14:24:
dat is geluk hebben x']
anders had ik mijn kladblad ook vol gekribbeld xp
hehe x']
dat is geluk hebben x']
anders had ik mijn kladblad ook vol gekribbeld xp
hehe x']
KaulitzFreak zei op 10 dec 2010 - 14:49:
ik heb ze gewoon eens heel lief aangekeken en gevraagd of ik het mocht houden ^^
ik heb ze gewoon eens heel lief aangekeken en gevraagd of ik het mocht houden ^^
Mellejw zei op 10 dec 2010 - 17:41:
Dudes (nouja vooral dudettes), door jullie ben ik Tokio Hotel gaan luisteren
Dudes (nouja vooral dudettes), door jullie ben ik Tokio Hotel gaan luisteren
Sla me als je dit topic had geclaimd.
Het spijt me dan zeer.
Hoi x3
En praat.
Hup, hup.
:]