Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #8
Gooi-het-eruit-topic #8
xDevilBitch zei op 2 jan 2011 - 11:49:
IK WIL OOOOOOOK. O.O
Moeilijke vraag tijdens je eindexamen? Scholieren in Denemarken hebben mazzel: die mogen vanaf binnenkort internet gebruiken tijdens het maken van een eindtoets.
IK WIL OOOOOOOK. O.O
xSoParanoid zei op 2 jan 2011 - 11:59:
Oh wij mogen ook eindtoets op de computer maken :'D
Oh wij mogen ook eindtoets op de computer maken :'D
xDevilBitch zei op 2 jan 2011 - 12:16:
Zij mogen elke site die ze willen gebruiken.
En en en, dit figuur heeft gelijk.
Edit: En zij ook.
Zij mogen elke site die ze willen gebruiken.
En en en, dit figuur heeft gelijk.
Edit: En zij ook.
NaNaa zei op 2 jan 2011 - 14:00:
Bij ons op school heeft zo'n dude ook een laptop die die altijd gebruikt. Ook met het maken van een toets.. ^^"
Bij ons op school heeft zo'n dude ook een laptop die die altijd gebruikt. Ook met het maken van een toets.. ^^"
MoonRocker zei op 2 jan 2011 - 22:51:
Nu ik How We Lost Him af heb (waar ik dagelijks uren en uren aan besteedde) heb ik constant het gevoel dat ik ofwel niets te doen heb ofwel nog iets moet doen terwijl dat helemaal niet zo is. Erg apart.
Nu ik How We Lost Him af heb (waar ik dagelijks uren en uren aan besteedde) heb ik constant het gevoel dat ik ofwel niets te doen heb ofwel nog iets moet doen terwijl dat helemaal niet zo is. Erg apart.
xjeszell zei op 3 jan 2011 - 1:34:
Zo, humeur inmiddels iets omhoog, boven het nulpunt in elk geval, dus nu hopelijk lekker slapen. En anders... Slaap ik maar niet lekker.
Zo, humeur inmiddels iets omhoog, boven het nulpunt in elk geval, dus nu hopelijk lekker slapen. En anders... Slaap ik maar niet lekker.
KolaLollie zei op 3 jan 2011 - 9:27:
IKBENTHUUIS.
ennumoetiknaarschool. enikbenmoe. en. ikhouvanjullie. <3
IKBENTHUUIS.
ennumoetiknaarschool. enikbenmoe. en. ikhouvanjullie. <3
Monster23 zei op 3 jan 2011 - 16:45:
Lekker is dat. Ik zit nu heel zwerverish buiten op m'n eigen stoep - sleutel kwijt - en ik kan m'n huis niet in. Ik hoor de telefoon binnen overgaan. M'n bezorgde moeder belt vast en zeker. Het is koud en m'n mobiel ligt binnen. Blij dat ik m'n DSi bij me heb.
Lekker is dat. Ik zit nu heel zwerverish buiten op m'n eigen stoep - sleutel kwijt - en ik kan m'n huis niet in. Ik hoor de telefoon binnen overgaan. M'n bezorgde moeder belt vast en zeker. Het is koud en m'n mobiel ligt binnen. Blij dat ik m'n DSi bij me heb.
CosmicPurple zei op 3 jan 2011 - 17:05:
Is er niet iemand die je moeder kan waarschuwen? Iemand van ons bvb?
Is er niet iemand die je moeder kan waarschuwen? Iemand van ons bvb?
Voor alles dat je kwijt moet (: