Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 141
Offtopic 141
Mine zei op 14 feb 2011 - 15:42:
Ikke in totaal 4
(...)
Haha, de enige keer dat ik een PB van hem kreeg was toen ik lid werd, en dat was op Q :'D
Ikke in totaal 4
Mine zei op 14 feb 2011 - 15:42:
Is goed
(...)
Goed om te weten x'D
Hoi Sarita! (En vermoord me niet als ik het vergeet, ik ben altijd een tikje wazig.)
Is goed
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 15:43:
Uhm ik voel me nu echt heel erg een newbie, maar
doet de zoekfunctie het niet?
Aangezien ik niet weet of ie het überhaupt ooit gedaan heeft...
Uhm ik voel me nu echt heel erg een newbie, maar
doet de zoekfunctie het niet?
CosmicPurple zei op 14 feb 2011 - 15:44:
Iedereen is welkom!
-strooit met bloemetjes-
Ik dacht, ik ga mij in het offtopic van Fanfic storten...
Ben ik welkom??
Iedereen is welkom!
-strooit met bloemetjes-
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 15:45:
Haha, ilikeitinhere ^^
Bedankt allemaal voor het hartelijk ontvangst :3
(...)
Iedereen is welkom!
-strooit met bloemetjes-
Haha, ilikeitinhere ^^
Bedankt allemaal voor het hartelijk ontvangst :3
xDevilBitch zei op 14 feb 2011 - 15:48:
@ZeroGravity, nee, die werkt niet. Althans, de algemene zoekfunctie niet. Die op het forum wel, maar je moet heel specifiek zijn.
@ZeroGravity, nee, die werkt niet. Althans, de algemene zoekfunctie niet. Die op het forum wel, maar je moet heel specifiek zijn.
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 15:49:
Ik dacht al, ik heb nog nooit wat gevonden met dat ding, maar ik wist niet of dat tijdelijk was of niet...
Ik dacht al, ik heb nog nooit wat gevonden met dat ding, maar ik wist niet of dat tijdelijk was of niet...
Rianne zei op 14 feb 2011 - 15:49:
En toch houden we allemaal van deze falende, gebrekkige, en toch fantastische website <3.
En toch houden we allemaal van deze falende, gebrekkige, en toch fantastische website <3.
xDevilBitch zei op 14 feb 2011 - 15:50:
Uhu. <3
Uhu. <3
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 15:51:
Haha, ik vergeef de website alles waarin hij gebrekkig is ten opzichte van quizlet, het is hier gezellig :3
engeenverhalenwaarbijjesmiliesenallesmoetwegdenkenomnormaaltekunnenvolgen
Haha, ik vergeef de website alles waarin hij gebrekkig is ten opzichte van quizlet, het is hier gezellig :3
Rianne zei op 14 feb 2011 - 15:54:
En punten en komm's moet verzinnen.
xEmma zei op 14 feb 2011 - 15:55:
Gegroet, FF'ers *zwaait*
Ik had verteld over dat stukje van een vriend van mij in het schoolkrantje, nietwaar? Waar zoveel kritiek op was en ge-blabla en dat hij de schoolleiding op zijn dak kreeg?
Nou, guess what: lerares van dat vak heeft míj als uitverkorene uitgekozen om emotioneel tegen te gaan doen. Joepie [/sarcasm]
Gegroet, FF'ers *zwaait*
Ik had verteld over dat stukje van een vriend van mij in het schoolkrantje, nietwaar? Waar zoveel kritiek op was en ge-blabla en dat hij de schoolleiding op zijn dak kreeg?
Nou, guess what: lerares van dat vak heeft míj als uitverkorene uitgekozen om emotioneel tegen te gaan doen. Joepie [/sarcasm]
CosmicPurple zei op 14 feb 2011 - 15:55:
Ze snapt het.
Btw: dudes, weet iemand nog een paar goeie films? Like, ze mogen best mindless zijn, als ik me maar geëntertaind voel.
Ze snapt het.
Btw: dudes, weet iemand nog een paar goeie films? Like, ze mogen best mindless zijn, als ik me maar geëntertaind voel.
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 15:55:
Yep, inderdaad. In het begin stoorde ik me er niet aan, maar nu wordt het irritant...
(...)
Yep, inderdaad. In het begin stoorde ik me er niet aan, maar nu wordt het irritant...
Reb'l Fleur
Bad Feels So Good, Good Feels So Bad