Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 154
Offtopic 154
NaNaa zei op 2 maart 2011 - 19:02:
@Suk; een merk. :']
@Jess; Ja, 'ie slaat toch ook op vrouwen? o.o
xjeszell zei op 2 maart 2011 - 19:03:
Ohzo o,o.
Maar. Bij ie denk ik aan die en dan aan 'die man' enzo.
Ohzo o,o.
Maar. Bij ie denk ik aan die en dan aan 'die man' enzo.
xSoParanoid zei op 2 maart 2011 - 19:04:
i think i gonna puke.. i feel like doing it..
i think i gonna puke.. i feel like doing it..
Geesz zei op 2 maart 2011 - 19:09:
L&M zijn ook sigaretten, maar goedkoper haha. 24 voor €5,- en marlboro is nu €5,30 voor 19 .___.
Maar ik vind shag vies hahaa, mijn ex rookt dat ook en hij biedt me de hele tijd aan.
Maar ik probeer al twee jaar lang te stoppen mensen, het lukt me niet zo goed haha :'D achja, iedereen heeft zo z'n zwakke punten toch? :3
btw: and 'ie slaat idd ook op meisjes, volgens mij.
(...)
wat is L&M?
koop gewoon sjek of hoe je dat schrijft. smaakt misschien niet zo lekkerder als de andere maja beter niets dan iets.. if your a addict.
edit: ik bedoel iets dan niets...
L&M zijn ook sigaretten, maar goedkoper haha. 24 voor €5,- en marlboro is nu €5,30 voor 19 .___.
Maar ik vind shag vies hahaa, mijn ex rookt dat ook en hij biedt me de hele tijd aan.
Maar ik probeer al twee jaar lang te stoppen mensen, het lukt me niet zo goed haha :'D achja, iedereen heeft zo z'n zwakke punten toch? :3
btw: and 'ie slaat idd ook op meisjes, volgens mij.
Rianne zei op 2 maart 2011 - 19:15:
OKÉ. Ik moet even pauze. Ik weet dat ik dan mijn scheikunde niet afgeleerd krijg, maar echt hoor, ik moet even rust. Ik flip 'm. Ik zit als een autist op mijn stoel heen en weer te wiebelen en op mijn nagels te knabbelen. Gaat niet goed.
OKÉ. Ik moet even pauze. Ik weet dat ik dan mijn scheikunde niet afgeleerd krijg, maar echt hoor, ik moet even rust. Ik flip 'm. Ik zit als een autist op mijn stoel heen en weer te wiebelen en op mijn nagels te knabbelen. Gaat niet goed.
xSoParanoid zei op 2 maart 2011 - 19:15:
ajha de helft van mn klas is het. zit ook paar blowers tussen komen ook soms stoned de klas binnen. maar jah.
ajha de helft van mn klas is het. zit ook paar blowers tussen komen ook soms stoned de klas binnen. maar jah.
Geesz zei op 2 maart 2011 - 19:25:
Wij hebben ook heel veel blowers op school, maar dat vind ik echt troep :'
Wij hebben ook heel veel blowers op school, maar dat vind ik echt troep :'
Dit keer wel met hoofdletter