Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)
DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:48:
En ik denk dat er wel over nadenken. Ze willen toch alle Specials er zo snel mogelijk uit?
Maar dit is volgens mij een minder ervaren badside. In ieder geval, dat idee krijg ik. Dus dan kan het wel dat ze niet nadenken, hoewel dat nogal onverstandig is.
Misschien is Kayley wel gekilld omdat iedereen zei dat het vreemd was dat ze nog niet was gelunchd omdat ze zo'n goede speelster is.
Ik denk niet dat ze echt achterhalen wie iemand is voor ze lunchen/killen. Anders hadden ze de oppergoodsider nooit geprobeerd te killen, ze moeten geweten hebben dat dat niet kan.Angela, toch?
Daarbij - wie begon eigenlijk te zeggen dat het verdacht was dat Suki Kay beschuldigde en daarna gelunched werd?
En ik denk dat er wel over nadenken. Ze willen toch alle Specials er zo snel mogelijk uit?
Maar dit is volgens mij een minder ervaren badside. In ieder geval, dat idee krijg ik. Dus dan kan het wel dat ze niet nadenken, hoewel dat nogal onverstandig is.
Misschien is Kayley wel gekilld omdat iedereen zei dat het vreemd was dat ze nog niet was gelunchd omdat ze zo'n goede speelster is.
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 15:50:
Ik vraag me af waarom ze haar niet hebben gewoon hebben geluncht, in plaats van haar dood te schieten. o.o
(...)Angela, toch?
Maar dit is volgens mij een minder ervaren badside. In ieder geval, dat idee krijg ik. dus dan kan het wel dat ze niet nadenken.
Ik vraag me af waarom ze haar niet hebben gewoon hebben geluncht, in plaats van haar dood te schieten. o.o
Bodine zei op 10 maart 2011 - 15:50:
En de hint dat ze niet voor niets expliciet om hints vroeg, was voor mij overduidelijk, trouwens. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen die onderschept heeft, zeker niet als de badside 't topic niet goed bijhoudt.
En de hint dat ze niet voor niets expliciet om hints vroeg, was voor mij overduidelijk, trouwens. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen die onderschept heeft, zeker niet als de badside 't topic niet goed bijhoudt.
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:52:
Of realiseerden ze zich vandaag pas dat ze Kayley eruit wilden, en duurde het hun te lang om nog bijna twee dagen te wachten?
Iets anders kan ik nu niet echt bedenken..
(...)Misschien dachten ze dat ze Oppergoodsider was en ontdekten ze pas dat dat niet zo was toen ze per ongeluk de echte probeerden te lunchen?
Of realiseerden ze zich vandaag pas dat ze Kayley eruit wilden, en duurde het hun te lang om nog bijna twee dagen te wachten?
Bodine zei op 10 maart 2011 - 15:54:
@Emma; dat eerste klinkt best voordehandliggend, eigenlijk.
@Emma; dat eerste klinkt best voordehandliggend, eigenlijk.
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 15:55:
Ja, daar dacht ik ook aan toen ik mijn berichtje had verstuurd.
Hmm.
Ik denk inderdaad onervaren badside, een ervarenere badside zou toch wel eerder bedenken dat Kay gevaarlijk is. Ik denk dat deze badside pas nu dacht: "oh shit, ze is écht gevaarlijk, nu moeten we van haar af."
ENNUWILIKECHTWETENWIEKAYHEEFTGEDOODo.o
(...)Misschien dachten ze dat ze Oppergoodsider was en ontdekten ze pas dat dat niet zo was toen ze per ongeluk de echte probeerden te lunchen?
Hmm.
Ik denk inderdaad onervaren badside, een ervarenere badside zou toch wel eerder bedenken dat Kay gevaarlijk is. Ik denk dat deze badside pas nu dacht: "oh shit, ze is écht gevaarlijk, nu moeten we van haar af."
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:55:
@Emma; dat eerste klinkt best voordehandliggend, eigenlijk.Ja, maar ik vraag me wel af waarom ze dat dan dachten.
xEmma zei op 10 maart 2011 - 15:56:
Edit: Ik vraag me af; heeft iemand al enig idee op wie ze gaat stemmen?
(...)Ja, en dus omdat de badside of niet doorhad dat Kayley Jager was, of niet wist dat ze nog een keer mocht killen.
Hmm.
ENNUWILIKECHTWETENWIEKAYHEEFTGEDOODo.o
Eliros zei op 10 maart 2011 - 16:15:
Na nog een aantal minuten leek Justin eindelijk een idee te hebben. Hij hoefde niet voor iedere dood op te draaien die er viel, hij was nog niet eens twintig, hij had geen zin in een ellenlange lijst moorden op zijn naam.
Dus keek hij naar het wapen in zijn hand, een groot scherp keukenmes - eigenlijk bedoelt om de taart mee aan te snijden voor de award winnaars -, en knielde bij Katy neer. Hij pakte haar hand en stopte het lemmet van het mes erin.
Hij ging weer staan en keek naar het tafereel, dat nu op een zelfmoord leek.
Waterdicht was zijn plan niet, maar hij kon het altijd proberen.
Hij bleef nog even staan kijken, maar draaide zich toen uiteindelijk om, en ging op zoek naar Miley.
Enkele minuten later klonken er naderende voetstappen.
Kanye kwam de hoek om, op zoek naar Katy.
Toen hij haar vond, bleef hij eerst even versteend staan, maar rende toen uiteindelijk naar haar toe, 'Katy! Nee!'
Voor hij echter bij haar kon neerknielen, struikelde hij over zijn eigen voeten, en viel neer.
Helaas was het een ongelukkige val, hij viel op het mes, het mes doorboorde zijn keel.
xDevilBitch is gekillt door de jager. Ze was Kanye west, de beschermer.
Vergeef me, ik wist even niet hoe ik deze fluff moest schrijven, aangezien ik Katy al had vermoord.
En, damn, ik vraag me echt af hoe raar dat tafereel er gaat uit zien voor anderen. x'D
Na nog een aantal minuten leek Justin eindelijk een idee te hebben. Hij hoefde niet voor iedere dood op te draaien die er viel, hij was nog niet eens twintig, hij had geen zin in een ellenlange lijst moorden op zijn naam.
Dus keek hij naar het wapen in zijn hand, een groot scherp keukenmes - eigenlijk bedoelt om de taart mee aan te snijden voor de award winnaars -, en knielde bij Katy neer. Hij pakte haar hand en stopte het lemmet van het mes erin.
Hij ging weer staan en keek naar het tafereel, dat nu op een zelfmoord leek.
Waterdicht was zijn plan niet, maar hij kon het altijd proberen.
Hij bleef nog even staan kijken, maar draaide zich toen uiteindelijk om, en ging op zoek naar Miley.
Enkele minuten later klonken er naderende voetstappen.
Kanye kwam de hoek om, op zoek naar Katy.
Toen hij haar vond, bleef hij eerst even versteend staan, maar rende toen uiteindelijk naar haar toe, 'Katy! Nee!'
Voor hij echter bij haar kon neerknielen, struikelde hij over zijn eigen voeten, en viel neer.
Helaas was het een ongelukkige val, hij viel op het mes, het mes doorboorde zijn keel.
xDevilBitch is gekillt door de jager. Ze was Kanye west, de beschermer.
En, damn, ik vraag me echt af hoe raar dat tafereel er gaat uit zien voor anderen. x'D
realMe zei op 10 maart 2011 - 16:21:
nee, totaal niet, eerst wilde ik op Danielle stemmen, omdat Kay haar en mij aan angela linkte, maar over mij had ze dat verkeerd gelezen in een ander berichtje, ze zei sorry, dan bleef Danielle over, maar die is net door kay gekilld en bleek de beschermer te zij.......
ik denk dat ik het forum maar ga onderzoeken, kijken of ik iets vind....
nee, totaal niet, eerst wilde ik op Danielle stemmen, omdat Kay haar en mij aan angela linkte, maar over mij had ze dat verkeerd gelezen in een ander berichtje, ze zei sorry, dan bleef Danielle over, maar die is net door kay gekilld en bleek de beschermer te zij.......
ik denk dat ik het forum maar ga onderzoeken, kijken of ik iets vind....
Bodine zei op 10 maart 2011 - 16:21:
Als alles blijft zoals 't is, ga ik waarschijnlijk op Josette. Maar ik weet 't nog niet zeker, eigenlijk. Het ligt eraan wat er de komende 2,5 uur gaat gebeuren.
(...)Ja, en dus omdat de badside of niet doorhad dat Kayley Jager was, of niet wist dat ze nog een keer mocht killen.
Als alles blijft zoals 't is, ga ik waarschijnlijk op Josette. Maar ik weet 't nog niet zeker, eigenlijk. Het ligt eraan wat er de komende 2,5 uur gaat gebeuren.
xEmma zei op 10 maart 2011 - 16:22:
Noooo!
Fuck. De beschermer. Zijn we twee Specials kwijt ><
Ik moet toegeven dat ik dit niet had verwacht.
*scheldt*
Edit: Hmpf, ik wou dat we mensen konden verplichten om actiever te worden. Of om in ieder geval iets te zeggen. Ik heb nu geen flauw idee wat ik van Laura moet denken, en kan ook niet haar oude posts bekijken of zo om te zien of daar iets vreemds in zit. En ik struikel er een beetje over met bedenken wie de twee badsiders zouden kunnen zijn.
Noooo!
Fuck. De beschermer. Zijn we twee Specials kwijt ><
Ik moet toegeven dat ik dit niet had verwacht.
*scheldt*
Edit: Hmpf, ik wou dat we mensen konden verplichten om actiever te worden. Of om in ieder geval iets te zeggen. Ik heb nu geen flauw idee wat ik van Laura moet denken, en kan ook niet haar oude posts bekijken of zo om te zien of daar iets vreemds in zit. En ik struikel er een beetje over met bedenken wie de twee badsiders zouden kunnen zijn.
Mine zei op 10 maart 2011 - 16:32:
Shit. Degene van wie ik dacht ze badside was is nu ook dood.
Bodine zei op 10 maart 2011 - 16:33:
Grappig dat jij pas zegt wie je verdenkt, als ze er al uitligt. Daar hebben we toch niets aan?
Grappig dat jij pas zegt wie je verdenkt, als ze er al uitligt. Daar hebben we toch niets aan?
realMe zei op 10 maart 2011 - 16:34:
ik denk dat ik op Sarita ga stemmen, zij is de laatste die Kayley verdacht vind in haar ogen.....
ergens diep in mijn achterhoofd vind ik haar ook wel verdacht, maar ik kan er mijn vinger niet op leggen...
ik denk dat ik op Sarita ga stemmen, zij is de laatste die Kayley verdacht vind in haar ogen.....
ergens diep in mijn achterhoofd vind ik haar ook wel verdacht, maar ik kan er mijn vinger niet op leggen...
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.
De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'
Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Deelnemers
1. xDevilBitchBeschermer2. Bodine
3. KayleyJager4. Rosie16Tovenaar5. missxangelWolf6. neversayOpperbadsider7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoidTovenaar10. PlineTovenaar11. MoonRockerWaarzegger12. MineWolf13. Lipsy
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry1x Beschermer ~ Kanye West1x Waarzegger ~Ke$ha3x Tovenaar ~ Beyoncé,
Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore),Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)1x Opperbadsider ~ Justin Bieber1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor MomsenEr is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.