Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 167
Offtopic 167
MoonRocker zei op 23 juni 2011 - 16:32:
Ik hou wel van onweer. :3 Tenzij het slechte dingen met internet doet, natuurlijk. [is onweer wel vrouwelijk? Het is toch onzijdig? Want je zegt "het onweer"]
En van mij mag je gerust zeggen dat je vakantie hebt, hoor. En ik hoop dat je een mooi cijfer hebt voor Duits [een 10, bijvoorbeeld, considering dat je eerst een 9 had] <3
Ik hou wel van onweer. :3 Tenzij het slechte dingen met internet doet, natuurlijk. [is onweer wel vrouwelijk? Het is toch onzijdig? Want je zegt "het onweer"]
En van mij mag je gerust zeggen dat je vakantie hebt, hoor. En ik hoop dat je een mooi cijfer hebt voor Duits [een 10, bijvoorbeeld, considering dat je eerst een 9 had] <3
xNadezhda zei op 23 juni 2011 - 16:35:
Uh, ja, je hebt gelijk. *fail*
Jij moet nog maar een paar weken, toch? Eén of twee? *aai* Nog eventjes volhouden en dan oneindige vrijheid! [Bijna, dan. Maar nou en.]
Uh, ja, je hebt gelijk. *fail*
Jij moet nog maar een paar weken, toch? Eén of twee? *aai* Nog eventjes volhouden en dan oneindige vrijheid! [Bijna, dan. Maar nou en.]
MoonRocker zei op 23 juni 2011 - 16:41:
Nog 1, en dan de week dat ik 3 keer naar school moet voor proefwerkinzage, boeken inleveren en rapport ophalen.
Hehe. 8 weken vrijheid seems very endless :'
DUS. Regent/onweert het bij jullie ook zo? -poging tot het tot leven brengen van het offtopic, terwijl ik eigenlijk KCV moet leren-
Nog 1, en dan de week dat ik 3 keer naar school moet voor proefwerkinzage, boeken inleveren en rapport ophalen.
Hehe. 8 weken vrijheid seems very endless :'
DUS. Regent/onweert het bij jullie ook zo? -poging tot het tot leven brengen van het offtopic, terwijl ik eigenlijk KCV moet leren-
xNadezhda zei op 23 juni 2011 - 16:42:
Hier niet, hier schijnt de zon. ;D *yay* En de wolken hangen heel laag.
Hier niet, hier schijnt de zon. ;D *yay* En de wolken hangen heel laag.
KolaLollie zei op 23 juni 2011 - 16:42:
ikhebnogéénweek,soortvan. toetsweek. endangaiknaarSchotlandmetschool,maardatteltnietecht. endan. vakantie. ^^
[enhetregentbijmijniet. echt- helemaalniet.]
ikhebnogéénweek,soortvan. toetsweek. endangaiknaarSchotlandmetschool,maardatteltnietecht. endan. vakantie. ^^
[enhetregentbijmijniet. echt- helemaalniet.]
MoonRocker zei op 23 juni 2011 - 16:47:
Hè verdorie. Heb ik weer pech dat ik hier woon, dan.
@Kol: Schotland? ;o Awesome.
Hè verdorie. Heb ik weer pech dat ik hier woon, dan.
@Kol: Schotland? ;o Awesome.
Bodine zei op 23 juni 2011 - 17:30:
Hier is de lucht helderblauw & de vogeltjes fluiten. ;D
Hier is de lucht helderblauw & de vogeltjes fluiten. ;D
xDevilBitch zei op 23 juni 2011 - 17:35:
Ik moest door de regen terugfietsen van vioolles en het hoosde.
Ik moest door de regen terugfietsen van vioolles en het hoosde.
MoonRocker zei op 23 juni 2011 - 18:28:
Op een paar wolken na is het hier nu ook weer prachtig weer.
@Daan: arme jij. <3 *aai* Bij ons begon het tot vier keer toe te stortregenen alsof er hele oceanen uit de lucht kwamen. Ik was blij dat ik binnen zat.
Op een paar wolken na is het hier nu ook weer prachtig weer.
@Daan: arme jij. <3 *aai* Bij ons begon het tot vier keer toe te stortregenen alsof er hele oceanen uit de lucht kwamen. Ik was blij dat ik binnen zat.
MickyMuis zei op 23 juni 2011 - 18:46:
Hier weet het weer niet wat het wilt --' regen, zon, regen zon, regen...zon enz, enz, enz >.< best heel erg irritant
Hier weet het weer niet wat het wilt --' regen, zon, regen zon, regen...zon enz, enz, enz >.< best heel erg irritant
MoonRocker zei op 23 juni 2011 - 18:58:
Same here. Nu regent het weer een beetje. *facepalm* Het weer is raar.
Same here. Nu regent het weer een beetje. *facepalm* Het weer is raar.
MrCreatech zei op 23 juni 2011 - 20:29:
ik hoop dat het straks gaat regenen dan kan ik hardlopen in de regen :3
ik hoop dat het straks gaat regenen dan kan ik hardlopen in de regen :3
Oef, de offtopics gaan langzaam de laatste paar weken... :x