Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Hotties 4
Hotties 4
xNadezhda zei op 24 juni 2012 - 13:44:
Jonge Eddie Vedder.
Die laatste foto is een beetje vaag [dat baardje...] maar zijn ogen! *-*
Jonge Eddie Vedder.
Die laatste foto is een beetje vaag [dat baardje...] maar zijn ogen! *-*
Vespertine zei op 24 juni 2012 - 13:55:
Da's niet mis. ^-^ Niet helemaal mijn ding, maar niet mis!
Ik ben nog steeds hard aan het celebrity crush'en op Colin Morgan, maar ik ga jullie maar niet bedelven onder de foto's.
Of oke, eentje dan. ^^"
<3
Op elke foto lijkt hij een totaal andere persoonlijkheid te hebben, maar op elke foto is hij totally lovable. *huppelt blij weg... recht in fotomap* <3
Da's niet mis. ^-^ Niet helemaal mijn ding, maar niet mis!
Ik ben nog steeds hard aan het celebrity crush'en op Colin Morgan, maar ik ga jullie maar niet bedelven onder de foto's.
Of oke, eentje dan. ^^"
<3
Op elke foto lijkt hij een totaal andere persoonlijkheid te hebben, maar op elke foto is hij totally lovable. *huppelt blij weg... recht in fotomap* <3
xEmma zei op 11 aug 2012 - 16:57:
Joseph Gordon-Levitt, mjam.
Ik post op mijn mobiel, ik hoop dat 'ie het doet.
CosmicPurple zei op 11 aug 2012 - 17:26:
NOMNOMNOM.
NOMNOMNOM.
Carlina zei op 16 aug 2012 - 20:54:
^ Ik word nog steeds een beetje triestig, telkens als ik een foto van hem zie. : (
En ik zag ooit eens een foto van zijn dochter en zij lijkt echt sprekend op hem.
^ Ik word nog steeds een beetje triestig, telkens als ik een foto van hem zie. : (
En ik zag ooit eens een foto van zijn dochter en zij lijkt echt sprekend op hem.
xEmma zei op 16 aug 2012 - 21:12:
^ Ik word nog steeds een beetje triestig, telkens als ik een foto van hem zie. : (Nog een foto van Joseph als troost?
Voortgaand op Liam/Gale:
Ik vind Liam ook niet zo knap. Maar in de film als Gale vind ik hem wel woest aantrekkelijk. 8D Maakt dat sense?
Er is voor mij ook wel een verschil tussen knappe gasten en kerels die op een oer-manier heel appetijtelijk zijn. Feromonen die dan wild worden en dergelijke. ^^"
Ik vind het ook wel tof dat Gale niet prettypretty is, want dat maakt de film realistischer. Net zoals Katniss, die is supermooi maar niet op een duh-manier en daarom lijkt het voor mij echter. Ze lijkt meer op ons dan op de Olsen twins, bij wijze van spreken. ...of kraam ik nu onzin uit?