Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #194
Offtopic #194
MariTom zei op 22 juni 2013 - 22:22:
JIJ HEBT TOCH GEEN HUIS MEER YAAR.
Maar hey. Dat is best een awesome idee, dat kamperen.
JIJ HEBT TOCH GEEN HUIS MEER YAAR.
Maar hey. Dat is best een awesome idee, dat kamperen.
xEmma zei op 22 juni 2013 - 22:22:
Sounds like fun indeed. Mag ik ook komen? Nadat iedereen hier thee heeft gehad?
Sounds like fun indeed. Mag ik ook komen? Nadat iedereen hier thee heeft gehad?
YarahartBill zei op 22 juni 2013 - 22:22:
Ooooooooow, zooooooo! Ahaa. Ik vat hem. Sorry, traag van begrip. Heb zomervakantie. Dus, jaaaaaa off course kom ik bij je wonen Marit!
@Huss; jaaaaaaa, leuk!!!! C:
Btw; ik dacht dat we op safari gingen?
Ooooooooow, zooooooo! Ahaa. Ik vat hem. Sorry, traag van begrip. Heb zomervakantie. Dus, jaaaaaa off course kom ik bij je wonen Marit!
@Huss; jaaaaaaa, leuk!!!! C:
Btw; ik dacht dat we op safari gingen?
MariTom zei op 22 juni 2013 - 22:24:
YAYmag je me gezellig met mijn pws helpen.
Oja. Nou. Ik ging toch een tour doen? Dan gaan we eerst langs jouw landgoed en dan op safari.
YAY
Oja. Nou. Ik ging toch een tour doen? Dan gaan we eerst langs jouw landgoed en dan op safari.
Bodine zei op 22 juni 2013 - 22:25:
Hussel ging ook nog met mij door 't land rijden als ze d'r rijbewijs had, toooooch?
Alleen voor taart, niet voor Emms.
Hussel ging ook nog met mij door 't land rijden als ze d'r rijbewijs had, toooooch?
Rianne zei op 22 juni 2013 - 22:26:
Heheheheeee. ik heb een goed idee.
Zullen we een FF-whatsapp maken???
Heheheheeee. ik heb een goed idee.
Bodine zei op 22 juni 2013 - 22:27:
Ik heb geen what's app. En dat zou ik persoonlijk echt een klote idee vinden, want het forum is al zo dood en dan verhuizen jullie met z'n allen naar What's App en dan blijf ik hier alleen achter. Ik bedoel, we hebben toch zeker niet voor niets een forum?
Ik heb geen what's app. En dat zou ik persoonlijk echt een klote idee vinden, want het forum is al zo dood en dan verhuizen jullie met z'n allen naar What's App en dan blijf ik hier alleen achter. Ik bedoel, we hebben toch zeker niet voor niets een forum?
xEmma zei op 22 juni 2013 - 22:27:
@ Bodine: tja, tja, daar heb je best wel een punt. Maar aan de andere kant denk ik dat een Whatsapp levendiger zal zijn dan een forum en het lijkt me wel gezellig en kan je geen whatsapp nemen?
Heheheheeee. ik heb een goed idee.Lijkt me best wel leuk.
@ Bodine: tja, tja, daar heb je best wel een punt. Maar aan de andere kant denk ik dat een Whatsapp levendiger zal zijn dan een forum en het lijkt me wel gezellig en kan je geen whatsapp nemen?
YarahartBill zei op 22 juni 2013 - 22:29:
@Marit; JAAA, ik kom je wel helpen met je PWS.
@Bo; offcourse. Ik moet 15 juli afrijden (hopelijk slaag ik) en dan gaan we cruisen!
@Emma; jaa ik heb al vakantie.
@Rianne; ik wil best FF whap aan maken, maar volgens mij heeft niet iedereen whatsapp hier.
EDIT; en ja, wat Bo zegt.
@Marit; JAAA, ik kom je wel helpen met je PWS.
@Bo; offcourse. Ik moet 15 juli afrijden (hopelijk slaag ik) en dan gaan we cruisen!
@Emma; jaa ik heb al vakantie.
@Rianne; ik wil best FF whap aan maken, maar volgens mij heeft niet iedereen whatsapp hier.
EDIT; en ja, wat Bo zegt.
Bodine zei op 22 juni 2013 - 22:30:
@Emms; nee, want ik heb een Nokia. En ik meen het serieus, ik vind het echt belachelijk. Dan kunnen we net zo goed heel het forum afschaffen en gewoon lekker verhuizen naar weetikveelwaar-anders.
@Emms; nee, want ik heb een Nokia. En ik meen het serieus, ik vind het echt belachelijk. Dan kunnen we net zo goed heel het forum afschaffen en gewoon lekker verhuizen naar weetikveelwaar-anders.
En toen gingen we op safari...