Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #195
Offtopic #195
xDevilBitch zei op 27 juni 2013 - 18:13:
Oh, dan lag het dus niet aan mij een Bootje. *haalt opgelucht adem*
@Emma, ja, inderdaad. Ik had nog even hoop dat Jolanda er deze week inderdaad uit zou vliegen, maar toen verpestte George zijn macarons zo erg en tja. Het was wel terecht.
Oh, dan lag het dus niet aan mij een Bootje. *haalt opgelucht adem*
@Emma, ja, inderdaad. Ik had nog even hoop dat Jolanda er deze week inderdaad uit zou vliegen, maar toen verpestte George zijn macarons zo erg en tja. Het was wel terecht.
xEmma zei op 27 juni 2013 - 19:08:
George was inderdaad een stuk leuker. "Ik ga laten zien wat Jootje kan." Buh.
George was inderdaad een stuk leuker. "Ik ga laten zien wat Jootje kan." Buh.
Bodine zei op 27 juni 2013 - 22:36:
En wie is die ene die eerst dat spul eruit kneep en het vervolgens met haar handen vormde?
En wie is die ene die eerst dat spul eruit kneep en het vervolgens met haar handen vormde?
xDevilBitch zei op 27 juni 2013 - 22:47:
Dat was volgens mij Narcis (die die opdracht wel won, omdat ze als enige geen eieren had gebruikt).
Dat was volgens mij Narcis (die die opdracht wel won, omdat ze als enige geen eieren had gebruikt).
Rianne zei op 28 juni 2013 - 1:01:
Over een programma waar mensen dingen bakken in een wedstrijd. Taarten enzo.
Over een programma waar mensen dingen bakken in een wedstrijd. Taarten enzo.
xEmma zei op 28 juni 2013 - 8:23:
Dat was volgens mij Narcis (die die opdracht wel won, omdat ze als enige geen eieren had gebruikt).Ja, dat was Narcis.
Bodine zei op 28 juni 2013 - 8:25:
Cool. Wie is Jolanda dan? Die wat dikkere en oudere vrouw?
Cool. Wie is Jolanda dan? Die wat dikkere en oudere vrouw?
YarahartBill zei op 28 juni 2013 - 13:34:
Ik heb net HP DH Part 1 gekeken. (voor de 10de keer) Moet helaas nog steeds huilen als Dobbie dood gaat. Muh.
Ik heb net HP DH Part 1 gekeken. (voor de 10de keer) Moet helaas nog steeds huilen als Dobbie dood gaat. Muh.
YarahartBill zei op 28 juni 2013 - 13:38:
Ga hem nu kijken! Ik ga nu beginnen aan part 2. Dan heb ik alle Harry Potter films ook weer gezien. Lange tijd geleden dat ik een HP marathon heb gehouden.
Ga hem nu kijken! Ik ga nu beginnen aan part 2. Dan heb ik alle Harry Potter films ook weer gezien. Lange tijd geleden dat ik een HP marathon heb gehouden.
xEmma zei op 28 juni 2013 - 13:41:
Ik ben nu bij een vriendinnetje, dus dat wordt 'm niet haha.
(ANNE EN NICOLE ZIJN TERUG WHOOOHOOOOW)
Ik ben nu bij een vriendinnetje, dus dat wordt 'm niet haha.
(ANNE EN NICOLE ZIJN TERUG WHOOOHOOOOW)
: )